Startuj z JG24.pl  
Praca Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Skromna wygrana na początek Dodano: 2018-08-11 Komentarzy: 7
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

PM2.5

4.51

ug/m3

PM10

8.28

ug/m3

O3

75.61

ug/m3

C6H6

0.19

ug/m3

CO

433.7

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 14-08-2018 o godzinie 16:10.
Ostatnie komentarze

- lks:
Zestaw par I rundy Pucharu Polski OZPN JG
czas 2018.08.14 16:21

- Hiohe:
Policjanci uratowali 25-letniego mężczyznę
czas 2018.08.14 15:05

- Kibic KSK:
"Karki" bez Kuźniewskiego i Kazakova
czas 2018.08.14 14:13

- Kibic KSK:
Karkonosze Jelenia Góra - kadra 2018/2019
czas 2018.08.14 14:11

- kibic:
Zestaw par I rundy Pucharu Polski OZPN JG
czas 2018.08.14 13:47

Kursy walut
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7768
euro euro 1 EUR 4.3001
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 3.8027
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.8232
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1673
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Drezyny na dobrym torze

20 lutego br w Ministerstwie Transportu odbyło się spotkanie KDR - Karkonoskich Drezyn Ręcznych i Burmistrza Karpacza z Ministrem Mirosławem Chaberkiem oraz z przedstawicielami PKP S.A. i PKP PLK S.A. Wynikiem spotkania było odwołanie przetargu na sprzedaż komercyjną dworca w Karpaczu oraz decyzja o przekazaniu linii kolejowych 308 i 340 łączących Karpacz i Kowary z Jelenią Górą w ręce samorządów. Decyzja prof. Chaberka o przekazaniu linii kolejowych wieńczy nasze 1,5 - roczne starania o pozyskanie składników majątku PKP na rzecz samorządów. Po podpisaniu stosownych umów będziemy mogli myśleć już nie tylko o drezynach, ale i o turystycznej kolei regionalnej i zabiegać o środki z Urzędu Marszałkowskiego dotującego dotychczas PKP.
Jeszcze nie tak dawno, kiedy Polskie Linie Kolejowe podjęły decyzję o likwidacji linii do Karpacza zagrożenie było duże. Na szczęście projektem rewitalizacji Kolei Karkonoskiej udało nam się zainteresować władze Karpacza, Podgórzyna, Mysłakowic i Kowar, które wystąpiły do PKP z wolą przejęcia linii na własność.
Pozostaje nam mieć nadzieje, że żadne nowe wizje polityków nie zniweczą efektów naszej pracy i stworzony przez nas projekt rewitalizacji "Kolei Karkonoskiej" nie podzieli losów "Kolei Izerskiej", która w szczytnych zamierzeniach miasta miała połączyć Harrachow z Jelenią Górą.

Adriana Kostka, Rafał Gersten

Podziel się z innymi:

| |

2007-03-28 11:10

Przybornik
MOS Jelenia Góra
Najczęściej czytane

› Zestaw par I kolejki li... czas 2018-08-06
komentarze komentarze: 29


› Zestaw par I kolejki IV... czas 2018-08-06
komentarze komentarze: 14


› Zestaw par I kolejki IV... czas 2018-08-06
komentarze komentarze: 2


› Zestaw par II kolejki I... czas 2018-08-06
komentarze komentarze: 0


› Wyniki i tabela po I ko... czas 2018-08-12
komentarze komentarze: 127