Startuj z JG24.pl  
Praca Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

PM2.5

19.93

ug/m3

PM10

29.04

ug/m3

O3

8.26

ug/m3

C6H6

0.26

ug/m3

CO

377.58

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 20-07-2018 o godzinie 03:11.
Ostatnie komentarze

- Do Wróbelka:
Plotki transferowe - notowanie pierwsze
czas 2018.07.19 23:51

- Kibic:
Zestaw par sparingów weekendowych (20-22 lipca)
czas 2018.07.19 23:35

- dogadane:
Plotki transferowe - notowanie pierwsze
czas 2018.07.19 23:14

- RADZIMÓW:
Wyniki sparingów weekendowych (13-15 lipca)
czas 2018.07.19 23:05

- Do Bolkowa:
Plotki transferowe - notowanie pierwsze
czas 2018.07.19 22:35

Kursy walut
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7163
euro euro 1 EUR 4.3155
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 3.7121
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.8348
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1668
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Drezyny na dobrym torze

20 lutego br w Ministerstwie Transportu odbyło się spotkanie KDR - Karkonoskich Drezyn Ręcznych i Burmistrza Karpacza z Ministrem Mirosławem Chaberkiem oraz z przedstawicielami PKP S.A. i PKP PLK S.A. Wynikiem spotkania było odwołanie przetargu na sprzedaż komercyjną dworca w Karpaczu oraz decyzja o przekazaniu linii kolejowych 308 i 340 łączących Karpacz i Kowary z Jelenią Górą w ręce samorządów. Decyzja prof. Chaberka o przekazaniu linii kolejowych wieńczy nasze 1,5 - roczne starania o pozyskanie składników majątku PKP na rzecz samorządów. Po podpisaniu stosownych umów będziemy mogli myśleć już nie tylko o drezynach, ale i o turystycznej kolei regionalnej i zabiegać o środki z Urzędu Marszałkowskiego dotującego dotychczas PKP.
Jeszcze nie tak dawno, kiedy Polskie Linie Kolejowe podjęły decyzję o likwidacji linii do Karpacza zagrożenie było duże. Na szczęście projektem rewitalizacji Kolei Karkonoskiej udało nam się zainteresować władze Karpacza, Podgórzyna, Mysłakowic i Kowar, które wystąpiły do PKP z wolą przejęcia linii na własność.
Pozostaje nam mieć nadzieje, że żadne nowe wizje polityków nie zniweczą efektów naszej pracy i stworzony przez nas projekt rewitalizacji "Kolei Karkonoskiej" nie podzieli losów "Kolei Izerskiej", która w szczytnych zamierzeniach miasta miała połączyć Harrachow z Jelenią Górą.

Adriana Kostka, Rafał Gersten

Podziel się z innymi:

| |

2007-03-28 11:10

Przybornik
MOS Jelenia Góra
Najczęściej czytane

› Sudety wycofują zespół ... czas 2018-07-07
komentarze komentarze: 110


› Terminarz A-klasy 2018/... czas 2018-07-04
komentarze komentarze: 58


› Terminarz ligi okręgowe... czas 2018-07-04
komentarze komentarze: 35


› OZPN zestawił pary I ru... czas 2018-07-13
komentarze komentarze: 24


› Sudety wracają do gry czas 2018-07-14
komentarze komentarze: 42