Startuj z JG24.pl  
Praca Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

PM2.5

22.23

ug/m3

PM10

23.2

ug/m3

O3

48.93

ug/m3

C6H6

1.06

ug/m3

CO

354.77

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 21-11-2019 o godzinie 12:35.
Ostatnie komentarze

- Timon:
Wyniki i tabele po XV kolejce B-klasy
czas 2019.11.23 01:35

- kibic:
Zestaw par XVI kolejki IV ligi dolnośląskiej, grupa...
czas 2019.11.22 23:17

- Erg:
Pierwszy dzień wiosny przy Złotniczej
czas 2019.11.22 21:27

- Do dj:
Zaległy mecz w Iwinach
czas 2019.11.22 20:43

- Janek Koks:
Zaległy mecz w Iwinach
czas 2019.11.22 19:19

Kursy walut
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.8737
euro euro 1 EUR 4.2948
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 3.9113
funt szterling funt szterling 1 GBP 5.0144
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1684
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Drezyny na dobrym torze

20 lutego br w Ministerstwie Transportu odbyło się spotkanie KDR - Karkonoskich Drezyn Ręcznych i Burmistrza Karpacza z Ministrem Mirosławem Chaberkiem oraz z przedstawicielami PKP S.A. i PKP PLK S.A. Wynikiem spotkania było odwołanie przetargu na sprzedaż komercyjną dworca w Karpaczu oraz decyzja o przekazaniu linii kolejowych 308 i 340 łączących Karpacz i Kowary z Jelenią Górą w ręce samorządów. Decyzja prof. Chaberka o przekazaniu linii kolejowych wieńczy nasze 1,5 - roczne starania o pozyskanie składników majątku PKP na rzecz samorządów. Po podpisaniu stosownych umów będziemy mogli myśleć już nie tylko o drezynach, ale i o turystycznej kolei regionalnej i zabiegać o środki z Urzędu Marszałkowskiego dotującego dotychczas PKP.
Jeszcze nie tak dawno, kiedy Polskie Linie Kolejowe podjęły decyzję o likwidacji linii do Karpacza zagrożenie było duże. Na szczęście projektem rewitalizacji Kolei Karkonoskiej udało nam się zainteresować władze Karpacza, Podgórzyna, Mysłakowic i Kowar, które wystąpiły do PKP z wolą przejęcia linii na własność.
Pozostaje nam mieć nadzieje, że żadne nowe wizje polityków nie zniweczą efektów naszej pracy i stworzony przez nas projekt rewitalizacji "Kolei Karkonoskiej" nie podzieli losów "Kolei Izerskiej", która w szczytnych zamierzeniach miasta miała połączyć Harrachow z Jelenią Górą.

Adriana Kostka, Rafał Gersten

Podziel się z innymi:

| |

2007-03-28 11:10

Rejs na Pogorię
Przybornik
MOS Jelenia Góra
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabela po XI k... czas 2019-11-10
komentarze komentarze: 0


› Wyniki i tabele po XIII... czas 2019-11-16
komentarze komentarze: 138


› Wyniki i tabele po XII ... czas 2019-11-10
komentarze komentarze: 127


› Wyniki i tabela po XV k... czas 2019-11-16
komentarze komentarze: 60


› Wyniki i tabela po XIV ... czas 2019-11-10
komentarze komentarze: 135