Startuj z JG24.pl  
Praca Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
BKS przyjechał jak po swoje Dodano: 2019-05-18 Komentarzy: 26
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

PM2.5

10.54

ug/m3

PM10

11.71

ug/m3

O3

78.64

ug/m3

CO

280.4

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 20-05-2019 o godzinie 03:10.
Ostatnie komentarze

- krzychu Mitex:
Wyniki i tabela po XXII i XVIII kolejce B-klasy
czas 2019.05.19 23:49

- Do warty:
Piast nadal walczy
czas 2019.05.19 23:47

- Sprawiedliwy?:
Wyniki i tabela po XXII i XVIII kolejce B-klasy
czas 2019.05.19 23:46

- Do : jurgen klop:
Wyniki i tabele po XXII kolejce A-klasy
czas 2019.05.19 23:06

- Nnn:
Wyniki i tabela po XXIV kolejce ligi okręgowej
czas 2019.05.19 22:46

Kursy walut
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.8545
euro euro 1 EUR 4.3072
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 3.8196
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.9273
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1673
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Drezyny na dobrym torze

20 lutego br w Ministerstwie Transportu odbyło się spotkanie KDR - Karkonoskich Drezyn Ręcznych i Burmistrza Karpacza z Ministrem Mirosławem Chaberkiem oraz z przedstawicielami PKP S.A. i PKP PLK S.A. Wynikiem spotkania było odwołanie przetargu na sprzedaż komercyjną dworca w Karpaczu oraz decyzja o przekazaniu linii kolejowych 308 i 340 łączących Karpacz i Kowary z Jelenią Górą w ręce samorządów. Decyzja prof. Chaberka o przekazaniu linii kolejowych wieńczy nasze 1,5 - roczne starania o pozyskanie składników majątku PKP na rzecz samorządów. Po podpisaniu stosownych umów będziemy mogli myśleć już nie tylko o drezynach, ale i o turystycznej kolei regionalnej i zabiegać o środki z Urzędu Marszałkowskiego dotującego dotychczas PKP.
Jeszcze nie tak dawno, kiedy Polskie Linie Kolejowe podjęły decyzję o likwidacji linii do Karpacza zagrożenie było duże. Na szczęście projektem rewitalizacji Kolei Karkonoskiej udało nam się zainteresować władze Karpacza, Podgórzyna, Mysłakowic i Kowar, które wystąpiły do PKP z wolą przejęcia linii na własność.
Pozostaje nam mieć nadzieje, że żadne nowe wizje polityków nie zniweczą efektów naszej pracy i stworzony przez nas projekt rewitalizacji "Kolei Karkonoskiej" nie podzieli losów "Kolei Izerskiej", która w szczytnych zamierzeniach miasta miała połączyć Harrachow z Jelenią Górą.

Adriana Kostka, Rafał Gersten

Podziel się z innymi:

| |

2007-03-28 11:10

Przybornik
MOS Jelenia Góra
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabele po XXI ... czas 2019-05-12
komentarze komentarze: 143


› Wyniki i tabele po XX i... czas 2019-05-05
komentarze komentarze: 50


› Wyniki i tabele po XX k... czas 2019-05-05
komentarze komentarze: 151


› Wyniki i tabela po XXII... czas 2019-05-12
komentarze komentarze: 90


› Wyniki i tabela po XXII... czas 2019-05-05
komentarze komentarze: 106