Startuj z JG24.pl  
Praca Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Aktualizacja: Policjanci nie zastali... Dodano: 2020-03-31 Komentarzy: 15
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

PM2.5

10.57

ug/m3

PM10

18.11

ug/m3

O3

113.08

ug/m3

CO

229.06

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 08-04-2020 o godzinie 20:00.
Ostatnie komentarze
Kursy walut
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 4.1801
euro euro 1 EUR 4.5362
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.2987
funt szterling funt szterling 1 GBP 5.1434
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1665
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Co przeszkadza skupić się na pracy?

Bywają dni, gdy pomimo szczerych chęci i starań trudno jest wykonać zadanie. Skupienie się na obowiązkach jest tym trudniejsze, im więcej rozpraszaczy znajduje się w otoczeniu. Każdy z nich może wydawać się niepozornym, ale w rzeczywistości skutecznie przeszkodzi w skoncentrowaniu się na wykonywanym projekcie. Co przeszkadza skupić się na pracy?

Nadmiar obowiązków, zdenerwowanie i stres
Odpowiadając na oferty pracy znalezione np. w serwisie internetowym Pracuj.pl zapewne zadajesz sobie wiele pytań. Zastanawiasz się, jak poradzisz sobie z nowymi obowiązkami i jakich współpracowników zastaniesz w nowej firmie. Pomyśl też o tym, jak radzisz sobie w sytuacjach stresowych, przy krótkich terminach na realizację zadań. Może bowiem zdarzyć się tak, że nowa praca będzie wymagała od Ciebie odnalezienia się i efektywnego funkcjonowania w takich warunkach.
Od pierwszego dnia zadbaj, by nie spadł na Ciebie nadmiar obowiązków. One szybko wpędzą w stres. Zapał do pracy ustąpi miejsca ciągłemu zdenerwowaniu i z każdą chwila będzie coraz trudniej skoncentrować się na konkretnym zagadnieniu.

Głośni współpracownicy i ich rozmowy
Niewiele firm oferuje swoim pracownikom komfortowe, jednoosobowe gabinety. Zdecydowanie częściej biurowa rzeczywistość to pomieszczenia dzielone przez kilka osób, z których każda wykonuje swoje zadanie. Kilka głośnych rozmów prowadzonych w jednym czasie potrafi zdekoncentrować pracowników nawet najbardziej wytrenowanych w sztuce skupiania się. Zwłaszcza, gdy telefony na biurkach obok odzywają się często, a rozmowy nie należą do krótkich.

Open space z aneksem kuchennym
Najmniej komfortowe pod względem rozpraszaczy są przestrzenie typu open space i pomieszczenia biurowe połączone z aneksem kuchennym. Dźwięki wydawane przez ekspres do kawy lub mikrofalówkę mogą wybijać z rytmu pracy i być na tyle irytujące, że trudno będzie skupić się ponownie na wykonywanym zadaniu. Podobnie, jak z muzyką, której zbyt głośno słucha kolega siedzący przy sąsiednim biurku lub jego nawyk nerwowego postukiwania długopisem o blat biurka.

Bałagan na biurku
Do czynników rozpraszających uwagę podczas pracy zaliczyć można również bałagan na biurku. Sterty dokumentów niepotrzebnych w danej sytuacji, porozrzucane długopisy przekłada się z miejsca na miejsce, by zrobić choćby odrobinę wolnej przestrzeni roboczej. Trudno utrzymać koncentrację na zadaniu, gdy bałagan przestaje mieścić się na biurku i trzeba zbierać go z podłogi.

Podziel się z innymi:

| |

2019-12-09 20:10

Przybornik
MOS Jelenia Góra
Najczęściej czytane

› Nowe przypadki zarażeni... czas 2020-04-03
komentarze komentarze: 4


› Odpowiedź na oświadczen... czas 2020-04-03
komentarze komentarze: 13


› Nowe przypadki zakażenia czas 2020-04-01
komentarze komentarze: 1


› Nowe przypadki zakażeń ... czas 2020-04-06
komentarze komentarze: 1


› Koronawirus: Zmarła kob... czas 2020-04-04
komentarze komentarze: 0