Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

8.30

ug/m3

O3

68.00

ug/m3

PM10

10.70

ug/m3

PM2.5

7.20

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-16 o godzinie 21:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie duże

14.98°C 1025 hPa 82%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Goracy Delfin:
W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
czas 2025.06.16 22:34

- Kibic Olszy:
W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
czas 2025.06.16 22:14

- Henry:
Piłkarze Karkonosze rozpoczną treningi i sparingi w...
czas 2025.06.16 22:08

- do Kibic @ 188.33.26.*:
Wyniki i tabele po 26., 24. i 22. kolejki B klasy
czas 2025.06.16 22:06

- Kibic:
Wyniki i tabele po 26. kolejce A klasy
czas 2025.06.16 21:57

Kursy walut (akt. 2025-06-16)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.6804
euro euro 1 EUR 4.2612
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5317
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.9976
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1719
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Zakończyła się przebudowa stacji Jelenia Góra

W zeszły piątek 9 czerwca zakończyła się przebudowa stacji Jelenia Góra. o dwóch latach dworzec wygląda jak nowy. Perony zostały podwyższone tak, aby pociągi mogły na nie wjeżdżać z prędkością maksymalną 100 km/h.

Wymienione zostały wiaty peronowe oraz zamontowany nowy system odwadniający. Na peronach są nowe ławki, kosze na śmieci, nowe tablice a także zamontowany system dynamicznej informacji pasażerskiej dzięki której pasażer będzie mógł uzyskać kompleksową informację o pociągu, który go interesuje. W przejściu podziemnym funkcjonują windy prowadzące podróżnych z peronu pierwszego na perony numer dwa i trzy, a na czwartym peronie zainstalowano podjazd dla niepełnosprawnych. Ściany zostały odnowione a podłoga wyłożona nowymi kafelkami. Całość inwestycji pochłonęła prawie 30 mln złotych. Początkowo zakładano 24 mln, ale po sprzeciwie Komitetu Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych i lokalnych samorządów pulę zwiększono.

Przyczyną było dodatkowe wyremontowanie peronu numer jeden, którego w pierwotnych planach nie zakładano. Jedno jest pewne: po przeprowadzeniu prac modernizacyjnych stacja całkowicie zmieniła swój wygląd, stając się jedną z najładniejszych w Polsce i na Dolnym Śląsku. Najlepiej sprawdzić to samemu przybywając na spacer z rodziną lub korzystając z pociągów uruchamianych przez Koleje Dolnośląskie i PKP Intercity.

Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych

Podziel się z innymi:

2017-06-14 13:42

zobacz galerię
Przybornik
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabela po 29. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 139


› Wyniki i tabele po 25. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 102


› Wyniki i tabela po 34. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 16


› Wyniki i tabele po 25.,... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 76


› Wyniki i tabele po 26. ... czas 2025-06-14
komentarze komentarze: 100