Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

3.00

ug/m3

O3

112.50

ug/m3

PM10

14.20

ug/m3

PM2.5

10.80

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-16 o godzinie 00:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie duże

19.52°C 1018 hPa 90%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Kos:
Remis Łużyc na zakończenie sezonu
czas 2025.06.15 21:42

- Ff polmex:
Wyniki 26. kolejki A klasy
czas 2025.06.15 21:14

- Tak:
Wyniki 26. kolejki A klasy
czas 2025.06.15 21:05

- Kibic Lwówek:
Wyniki 26. kolejki A klasy
czas 2025.06.15 21:05

- Bobo:
Wyniki 26., 24. i 22. kolejki B klasy
czas 2025.06.15 21:02

Kursy walut (akt. 2025-06-13)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7056
euro euro 1 EUR 4.272
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5604
funt szterling funt szterling 1 GBP 5.0247
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1721
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Spotkanie konsumenckie w ramach kampanii "Ufaj, ale sprawdzaj"

27 wrzesienia - Jelenia Góra Sala Konferencyjna Książnicy Karkonoskiej, ul. Bankowa 27 godz.10:00

Pośpiech zazwyczaj okazuje się złym doradcą. Wiedzą o tym przedstawiciele handlowi działający w imieniu i na rzecz różnych dostawców usług telekomunikacyjnych. Niestety wciąż zdarza się, że działania niektórych z nich są nieuczciwe. Co zrobić, aby nie paść ofiarą nieuczciwych praktyk? O czym należy pamiętać podczas zawierania umów? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych poznają mieszkańcy Lubania, Zgorzelca i Jeleniej Góry podczas spotkań z ekspertami Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Urząd Komunikacji Elektronicznej stale otrzymuje skargi abonentów, szczególnie osób starszych, które padły ofiarą nieetycznego postępowania reprezentantów dostawców usług telekomunikacyjnych. Scenariusz najczęściej jest ten sam - abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora - a w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Zazwyczaj o tym, że takiej zmiany dokonał, dowiaduje się dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym - kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej umowy.

Biorąc pod uwagę skalę problemu i ilość interwencji dotyczących praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych, Urząd Komunikacji Elektronicznej zainicjował ogólnopolską kampanię informacyjną skierowanej do konsumentów powyżej 50 roku życia pod hasłem "Ufaj, ale sprawdzaj". Założenia kampanii to jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie ich praw w kontaktach z przedstawicielami handlowymi oraz wyczulenie na nieuczciwe działania marketingowe.

W ramach kampanii "Ufaj, ale sprawdzaj" na terenie całego kraju cyklicznie odbywają się spotkania informacyjne, prowadzone przez ekspertów UKE. Podczas spotkań można dowiedzieć się m.in. jakie nieuczciwe "chwyty" marketingowe stosują reprezentanci firm telekomunikacyjnych, aby nakłonić abonentów do zmiany umowy z operatorem, jakich środków ostrożności należy przestrzegać podczas rozmów z przedstawicielami handlowymi oraz co zrobić, kiedy umowa została zmieniona wbrew naszej woli.

UM JG

Podziel się z innymi:

2013-09-25 14:44

Przybornik
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabela po 29. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 139


› Wyniki i tabele po 25. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 102


› Wyniki i tabela po 34. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 16


› Wyniki i tabele po 25.,... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 76


› Zestaw par 30. kolejki ... czas 2025-06-11
komentarze komentarze: 56