NO2
1.70
ug/m3
O3
153.50
ug/m3
PM10
9.80
ug/m3
PM2.5
6.10
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
bezchmurnie
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Dam pracę:
- Praca od zaraz! Budowlaniec / Monter ... (2025.06.13)
Dam pracę:
- Praca w pensjonacie (2025.06.12)
Różne:
- Nowoczesne wizualizacje dla Twoich in... (2025.06.12)
Różne:
- Wdrożenia ClickUp i cyfryzacja proces... (2025.06.11)
Sprzedam:
- NOWOŚĆ! Elastyczna deska dekoracyjna M... (2025.06.09)
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione (2025.06.08)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - Skup starych OBRAZÓW i i... (2025.06.08)
Różne:
- szukamy akordeonistę i basistę (2025.06.07)
Różne:
- Specjalista kadr i płac kurs (2025.06.05)
Kupię:
- GOTÓWKA / KUPIĘ ANTYKI / STAROCIE / DZI... (2025.06.05)
- lzs:
› Wyniki 30. kolejki ligi okręgowej
2025.06.15 17:28
- Kibic:
› Wyniki 26. kolejki A klasy
2025.06.15 17:18
- Kibic:
› Wyniki 26. kolejki A klasy
2025.06.15 17:17
- Greg:
› Wyniki 26. kolejki A klasy
2025.06.15 17:12
- Po sezonie:
› Wyniki 26. kolejki A klasy
2025.06.15 17:08
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.7056 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.272 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5604 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 5.0247 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.1721 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Tajemniczy Dolny Śląsk - kolejna odsłona kampanii promującej region
Dolny Śląsk po raz kolejny odkrywa swoje tajemnicze oblicze. Tym razem zaprasza m.in. do Doliny Baryczy i w Karkonosze - na Śnieżne Kotły.Jesienna odsłona kampanii promującej nasz region ruszy we wrześniu w telewizjach TVN, Polsat, Discovery, National Geographic oraz kanałach tematycznych tych stacji. Łącznie spot "Dotknij Tajemnicy" z nowymi ujęciami będziemy mogli zobaczyć dwa i pół tysiąca razy. Dodatkowo, we wrześniu na ulicach największych miast województwa pojawi się 90 billboardów i citylightów powiązanych tematycznie z kampanią telewizyjną. Jesienna promocja województwa kosztuje 3 mln 350 tys. zł. 70% tych środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Billboardy i citylighty to wydatek 70 tys. zł.
W filmach promocyjnych (dwa różne spoty) oprócz nowych lokalizacji zobaczymy miejsca dobrze znane widzom z poprzednich edycji kampanii m.in. Dworzec Główny we Wrocławiu, Wodospad Kamieńczyka, krzywą wieżę w Ząbkowicach Śląskich i Kościół Pokoju w Jaworze. Także muzyka nie będzie zaskoczeniem - utwór zespołu My, Myself and I "Sou-au" na dobre wpisał się już w promocyjną kampanię regionu.
Kalendarium poprzednich edycji kampanii:
Luty 2012r. - "Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia"
Krzeszów, Stawy Milickie, Zamek Książ - to tylko niektóre perełki Dolnego Śląska zaprezentowane w kampanii z 2012r. Efekty emisji spotów przerosły nasze oczekiwania. O Dolnym Śląsku usłyszeli mieszkańcy 28 krajów europejskich. Okazało się, że kampanię "Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia" obejrzało ponad 122 milionów widzów przed telewizorami. Spoty zanotowały też 25 milionów odsłon w internecie. Jednocześnie w maju 2012 roku rozpoczęła się miesięczna kampania w kinach - obejrzało ją ponad 630 tys. widzów oraz duża kampania bilboardowa w największych miastach Polski: Łódź, Katowice, Gdańsk, Sopot, Gdynia, Kraków, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Efektem pierwszej części kampanii było zwiększenie się ruchu turystycznego w miejscach, które pokazano w filmie. W porównaniu z 2011r. do Krzeszowa w 2012 r. przyjechało ok. 30 proc. więcej turystów, Stawy Milickie odwiedziło w tym czasie o 40 proc. osób więcej a Zamek Książ - o 11 proc. więcej.
Całkowity koszt kampanii wyniósł ponad 7 mln 652 tys. zł, z czego 70% pochodziło ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Grudzień 2012r. - Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy"
W grudniu ubiegłego roku po raz kolejny zaprosiliśmy do odwiedzenia regionu hasłem "Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy". W spotach nie zabrakło takich atrakcji turystycznych jak Zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, Wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach. Filmy można było oglądać m.in. w 46 krajach Europy podczas transmisji zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle i Zakopanem oraz w czasie świat Bożego Narodzenia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Film przypadł do gustu nie tylko turystom, ale także ekspertom. "Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy" zdobył Grand Prix VIII edycji Festiwalu Filmowego Film, Art & Tourism w Warszawie, drugie miejsce na Zagreb Tour Film Festival oraz trzecią nagrodę za najlepszą koncepcję kreatywną na US International Film & Video Festival w Kaliforni.
Samorząd województwa na drugą odsłonę kampanii promocyjnej przeznaczył w sumie 8,9 mln zł (70 proc. to pieniądze z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).
Lipiec 2013 - "Razem odkryjmy Dolny Śląsk"
Z myślą o Dolnoślązakach przygotowana została kampania "Razem odkryjmy Dolny Śląsk". Billboardy i citylighty z wizerunkiem marszałka Rafała Jurkowlańca zapraszającego do zapoznania się z ofertą turystyczną regionu pojawiły się w lipcu br. w dolnośląskich miastach. Gospodarz regionu i pasjonat kolarstwa zachęca do wspólnego odkrywania walorów kulturowych, krajobrazowych i przyrodniczych Dolnego Śląska.
Kończy się właśnie konkurs na najciekawsze miejsca w regionie. Wypełniając ankietę można zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. Akcja zostanie podsumowana jesienią, a autorzy zwycięskich propozycji otrzymają nagrody i dołączą do grona twórców wyjątkowego przewodnika autorstwa internautów, który wyda samorząd województwa.
Wakacyjna kampania promocyjna regionu wpisała się w zapisy Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego do 2020r. W dokumencie tym turystyka jest ujęta jako jeden z filarów rozwoju regionu. Billboardowa kampania "Razem odkryjmy Dolny Śląsk" kosztowała 70 tys. zł.
Spoty jesiennej kampanii Dolnego Śląska można obejrzeć na oficjalnym profilu marszałka Rafała Jurkowlańca w serwisie youtube.com:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Podziel się z innymi:
2013-08-29 11:25
› Wyniki i tabela po 29. ...
2025-06-07
komentarze: 139
› Wyniki i tabele po 25. ...
2025-06-07
komentarze: 102
› Wyniki i tabela po 34. ...
2025-06-07
komentarze: 16
› Wyniki i tabele po 25.,...
2025-06-07
komentarze: 76
› Zestaw par 30. kolejki ...
2025-06-11
komentarze: 56