NO2
4.50
ug/m3
O3
133.40
ug/m3
PM10
13.20
ug/m3
PM2.5
9.20
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
bezchmurnie
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Dam pracę:
- Praca od zaraz! Budowlaniec / Monter ... (2025.06.13)
Dam pracę:
- Praca w pensjonacie (2025.06.12)
Różne:
- Nowoczesne wizualizacje dla Twoich in... (2025.06.12)
Różne:
- Wdrożenia ClickUp i cyfryzacja proces... (2025.06.11)
Sprzedam:
- NOWOŚĆ! Elastyczna deska dekoracyjna M... (2025.06.09)
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione (2025.06.08)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - Skup starych OBRAZÓW i i... (2025.06.08)
Różne:
- szukamy akordeonistę i basistę (2025.06.07)
Różne:
- Specjalista kadr i płac kurs (2025.06.05)
Kupię:
- GOTÓWKA / KUPIĘ ANTYKI / STAROCIE / DZI... (2025.06.05)
- Do Olo:
› Wyniki 26., 24. i 22. kolejki B klasy
2025.06.14 23:06
- lzs:
› Wyniki 30. kolejki ligi okręgowej
2025.06.14 22:45
- Kibic Olszy:
› Wyniki 30. kolejki ligi okręgowej
2025.06.14 22:32
- xyz:
› Wyniki 30. kolejki ligi okręgowej
2025.06.14 22:31
- Niedziela gr5:
› Wyniki 26., 24. i 22. kolejki B klasy
2025.06.14 22:28
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.7056 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.272 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5604 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 5.0247 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.1721 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Ruszyła akcja "Dolny Śląsk" za pół ceny
Ruszyła ogólnopolska kampania promująca turystyczne walory Dolnego Śląska. Dzięki niej w ostatni październikowy weekend będzie można zwiedzać ten region za pół ceny.Jak powiedział w czwartek na konferencji prasowej dyrektor Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Rajmund Papiernik, celem akcji "Dolny Śląsk za pół ceny" jest promocja regionu wśród mieszkańców całej Polski. - Zależy nam na tym, aby Polacy dowiedzieli się, jakie atrakcje oferuje Dolny Śląsk, a potem chcieli tu wracać. Naszym celem jest również wydłużenie sezonu turystycznego, więc termin naszego wydarzenia idealnie tu pasuje - dodał.
W akcji wezmą udział m.in. hotele, zamki, pałace, samorządy. Według organizatorów akcji lista uczestników stale rośnie. Wśród tych, którzy zgłosili swój udział są także uzdrowiska: Cieplice, Świeradów, Polanica, Duszniki, Kudowa, a także Zamek Czocha, Zamek Kliczków, Pałac Staniszów oraz miasta: Jelenia Góra, Karpacz, Wrocław i Pieszyce.
Dolnośląska Organizacja Turystyczna odpowiada za promocję wydarzenia w mediach i w całości ją finansuje. Natomiast właściciele obiektów odpowiadają za obniżenie cen dokładnie o połowę w weekend od 25 do 27 października 2013 r.
Jak twierdzi Papiernik, formuła ta sprawdziła się już w Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Wiśle, Bydgoszczy, Zakopanem i Zabrzu. Aż 90 proc. uczestników tych przedsięwzięć zamierza ponownie wziąć udział w takim wydarzeniu. "Dolny Śląsk będzie jednak pierwszym regionem, który przeprowadzi akcję na taką skalę" - podkreślił.
Wydarzenie będzie promowane w mediach społecznościowych, na portalach turystycznych, w informacjach turystycznych, na dolnośląskich uczelniach oraz u uczestników akcji. Zorganizowana zostanie również konferencja w Warszawie, promująca planowane przedsięwzięcie.
Onet
Podziel się z innymi:
2013-07-05 18:37
› Wyniki i tabela po 29. ...
2025-06-07
komentarze: 139
› Wyniki i tabele po 25. ...
2025-06-07
komentarze: 102
› Wyniki i tabela po 34. ...
2025-06-07
komentarze: 16
› Wyniki i tabele po 25.,...
2025-06-07
komentarze: 76
› Zestaw par 30. kolejki ...
2025-06-11
komentarze: 56