Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

5.60

ug/m3

O3

161.50

ug/m3

PM10

17.00

ug/m3

PM2.5

9.70

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-18 o godzinie 20:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie małe

20.08°C 1021 hPa 62%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- zenek:
Zestaw par barażów o Koleje Dolnośląskie 4. ligi
czas 2025.06.18 21:09

- Jjjjjjj:
Zestaw par barażów o Koleje Dolnośląskie 4. ligi
czas 2025.06.18 20:58

- Uyz:
Zestaw par barażów o Koleje Dolnośląskie 4. ligi
czas 2025.06.18 20:48

- kiepski:
Zestaw par barażów o Koleje Dolnośląskie 4. ligi
czas 2025.06.18 20:29

- Krzysiu jarzyna ze Szczecina:
Zestaw par barażów o Koleje Dolnośląskie 4. ligi
czas 2025.06.18 20:22

Kursy walut (akt. 2025-06-18)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7137
euro euro 1 EUR 4.2717
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5446
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.9964
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1722
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk"

Konferencją inaugurującą oraz study tour rozpoczęła się kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk". Projekt obejmuje prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na stworzenie polskiej marki uzdrowiskowej w oparciu o renomę i potencjał najlepszych uzdrowisk na Dolnym Śląsku.
Projekt ma na celu tworzenie i wzmacnianie wizerunku Dolnego Śląska jako regionu o wysokich walorach uzdrowiskowych.

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej jest kolejnym etapem działań związanych z promocją uzdrowisk na Dolnym Śląsku na rynku krajowym i międzynarodowym. Działania te będą realizowane w sposób skoordynowany i zintegrowany przez 10 gmin zgodnie z postanowieniami UMOWY PARTNERSKIEJ na rzecz realizacji projektu "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk", a ich celem nadrzędnym jest wzrost konkurencyjności oferty dolnośląskich uzdrowisk. Działania te obejmować będą m.in.:

- tworzenie i udoskonalanie systemów identyfikacji wizualnej na terenie miejscowości uzdrowiskowych,
- przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących dolnośląski potencjał uzdrowiskowy,
- przygotowanie i realizacje komunikacji unikalnych cech oferty Uzdrowiskowego Dolnego Śląska skierowanej do turystów i kuracjuszy z Polski oraz zagranicy,
- przygotowanie i przeprowadzenie działań o charakterze Public Relations, mających na celu wzrost zainteresowania ofertą marki Uzdrowiskowy Dolny Śląsk mediów.

Lista 10 gmin biorących udział w projekcie:
- miasto Jelenia Góra (Lider Projektu)
- gmina Świeradów Zdrój
- gmina Niemcza
- gmina Kudowa - Zdrój
- gmina Duszniki - Zdrój
- gmina Polanica - Zdrój
- gmina Szczawno - Zdrój
- gmina Jedlina - Zdrój
- gmina Lądek - Zdrój
- gmina Bystrzyca Kłodzka

Kampania medialna oparta na nośnikach typu prasa opiniotwórcza i lifestylowa, telewizja ogólnopolska oraz tematyczna, Internet oraz działaniach z zakresu reklamy outdoorowej (billboardy). Działania medialne wsparte o działania z zakresu BTL oraz komunikację PR.

- TVN w trakcie weekendowych i tygodniowych wydań programu "Dzień Dobry TVN", wieczorne seriale emitowane o godz. 18:00 [prime time]

- TVN 24 wokół popularnych programów publicystycznych: "Kropka nad i", "Rozmowa Rymanowskiego" i "Szkło kontaktowe"

- TVN CNBC równomierna emisja w programie tygodniowym

- TVN Style równomierna emisja w programie tygodniowym

- 800 nośników typu billboard na terenie największych miast dziesięciu województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko - pomorskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego oraz małopolskiego

- największa liczba billboardów [ok. 50% wszystkich nośników] zostanie zaprezentowana na terenie miast będących stolicami tych województw

- reklama marki pojawi się w czasopismach: Twój STYL, Kobieta i Życie, ekskluzywnym miesięczniku dla mężczyzn Men's Health, tygodnikach Newsweek i Polityka

- użyto tytuły o oddziaływaniu reklamy trwającej dłużej niż jedno wydanie numeru czasopisma [które bardzo często można spotkać u fryzjera, kosmetyczki, w poczekalni u lekarza czy dentysty, które czyta więcej niż jedna osoba]

- reklama w magazynie pokładowym linii lotniczych Wizz Air [każde wydanie jest czytane przez 1, 6 mln pasażerów]

- reklama w 10 portalach składających się z różnych kręgów tematycznych [tzw. portale horyzontalne] m.in. onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, wp.pl

- reklama w 30 portalach tematycznych, m.in. styl.pl, kobieta.pl

- reklama pojawi się ponad 8,5 mln razy na komputerach internautów

- dystrybucja 500 tys. maili reklamowych do użytkowników onet.pl i gazeta.pl ; e-oferta do 500 biur podróży w całym kraju

- pozycjonowanie w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google [18 słów kluczowych oraz kampania adwords]

UM JG

Podziel się z innymi:

2011-01-20 19:23

Przybornik
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabela po 29. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 139


› Wyniki i tabele po 25. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 102


› Wyniki i tabele po 26. ... czas 2025-06-14
komentarze komentarze: 101


› Wyniki i tabela po 34. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 16


› Wyniki i tabela po 30. ... czas 2025-06-14
komentarze komentarze: 106