NO2
18.30
ug/m3
O3
48.30
ug/m3
PM10
13.40
ug/m3
PM2.5
7.80
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
zachmurzenie umiarkowane
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione (2025.08.14)
Sprzedam:
- Animacje dla dzieci (2025.08.12)
Sprzedam:
- Animacje dla dzieci dmuchańce piana party (2025.08.11)
Dam pracę:
- Pomocnik z prawem jazdy - Niemcy (2025.08.08)
Różne:
- Poznaj Siebie i Swoją Życiową Drogę. As... (2025.08.08)
Kupię:
- GOTÓWKA / KUPIĘ ANTYKI / STAROCIE / DZI... (2025.08.07)
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione (2025.08.07)
Różne:
- Nowy wymiar projektowania elewacji (2025.08.07)
Sprzedam:
- Animacje dla dzieci,urodzinki,dmuchańce,... (2025.08.03)
Kupię:
- Kupię ANTYKI - SREBRO, SZTUĆCE, OBRAZY, ... (2025.08.03)
- Kibic:
› Marek Siatrak rezygnuje ze stanowiska prezesa Karkon...
2025.08.17 07:08
- JGL:
› Piotr Kuban nie żyje
2025.08.17 06:02
- JGL:
› Piotr Kuban nie żyje
2025.08.17 05:55
- Awansik:
› Marek Siatrak rezygnuje ze stanowiska prezesa Karkon...
2025.08.17 00:23
- Nysa:
› Marek Siatrak rezygnuje ze stanowiska prezesa Karkon...
2025.08.16 20:55
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.6434 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.2558 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5135 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 4.9354 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.174 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk"
Konferencją inaugurującą oraz study tour rozpoczęła się kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk". Projekt obejmuje prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na stworzenie polskiej marki uzdrowiskowej w oparciu o renomę i potencjał najlepszych uzdrowisk na Dolnym Śląsku.Projekt ma na celu tworzenie i wzmacnianie wizerunku Dolnego Śląska jako regionu o wysokich walorach uzdrowiskowych.
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej jest kolejnym etapem działań związanych z promocją uzdrowisk na Dolnym Śląsku na rynku krajowym i międzynarodowym. Działania te będą realizowane w sposób skoordynowany i zintegrowany przez 10 gmin zgodnie z postanowieniami UMOWY PARTNERSKIEJ na rzecz realizacji projektu "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk", a ich celem nadrzędnym jest wzrost konkurencyjności oferty dolnośląskich uzdrowisk. Działania te obejmować będą m.in.:
- tworzenie i udoskonalanie systemów identyfikacji wizualnej na terenie miejscowości uzdrowiskowych,
- przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących dolnośląski potencjał uzdrowiskowy,
- przygotowanie i realizacje komunikacji unikalnych cech oferty Uzdrowiskowego Dolnego Śląska skierowanej do turystów i kuracjuszy z Polski oraz zagranicy,
- przygotowanie i przeprowadzenie działań o charakterze Public Relations, mających na celu wzrost zainteresowania ofertą marki Uzdrowiskowy Dolny Śląsk mediów.
Lista 10 gmin biorących udział w projekcie:
- miasto Jelenia Góra (Lider Projektu)
- gmina Świeradów Zdrój
- gmina Niemcza
- gmina Kudowa - Zdrój
- gmina Duszniki - Zdrój
- gmina Polanica - Zdrój
- gmina Szczawno - Zdrój
- gmina Jedlina - Zdrój
- gmina Lądek - Zdrój
- gmina Bystrzyca Kłodzka
Kampania medialna oparta na nośnikach typu prasa opiniotwórcza i lifestylowa, telewizja ogólnopolska oraz tematyczna, Internet oraz działaniach z zakresu reklamy outdoorowej (billboardy). Działania medialne wsparte o działania z zakresu BTL oraz komunikację PR.
- TVN w trakcie weekendowych i tygodniowych wydań programu "Dzień Dobry TVN", wieczorne seriale emitowane o godz. 18:00 [prime time]
- TVN 24 wokół popularnych programów publicystycznych: "Kropka nad i", "Rozmowa Rymanowskiego" i "Szkło kontaktowe"
- TVN CNBC równomierna emisja w programie tygodniowym
- TVN Style równomierna emisja w programie tygodniowym
- 800 nośników typu billboard na terenie największych miast dziesięciu województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko - pomorskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego oraz małopolskiego
- największa liczba billboardów [ok. 50% wszystkich nośników] zostanie zaprezentowana na terenie miast będących stolicami tych województw
- reklama marki pojawi się w czasopismach: Twój STYL, Kobieta i Życie, ekskluzywnym miesięczniku dla mężczyzn Men's Health, tygodnikach Newsweek i Polityka
- użyto tytuły o oddziaływaniu reklamy trwającej dłużej niż jedno wydanie numeru czasopisma [które bardzo często można spotkać u fryzjera, kosmetyczki, w poczekalni u lekarza czy dentysty, które czyta więcej niż jedna osoba]
- reklama w magazynie pokładowym linii lotniczych Wizz Air [każde wydanie jest czytane przez 1, 6 mln pasażerów]
- reklama w 10 portalach składających się z różnych kręgów tematycznych [tzw. portale horyzontalne] m.in. onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, wp.pl
- reklama w 30 portalach tematycznych, m.in. styl.pl, kobieta.pl
- reklama pojawi się ponad 8,5 mln razy na komputerach internautów
- dystrybucja 500 tys. maili reklamowych do użytkowników onet.pl i gazeta.pl ; e-oferta do 500 biur podróży w całym kraju
- pozycjonowanie w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google [18 słów kluczowych oraz kampania adwords]
UM JG
Podziel się z innymi:
2011-01-20 19:23
› Marek Siatrak rezygnuje...
2025-08-01
komentarze: 24
› Country pod Śnieżką 2025
2025-08-14
komentarze: 1
› Spotkanie z ekspertem d...
2025-08-01
komentarze: 0
› Zatrzymali mężczyznę podejr...
2025-08-01
komentarze: 0
› Jechał na zakazie, wbre...
2025-08-01
komentarze: 0