Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze
NO2
8.10
ug/m3
O3
11.70
ug/m3
PM10
16.90
ug/m3
PM2.5
13.30
ug/m3
Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-05-01 o godzinie 04:00.
Pogoda w Jeleniej Górze
zachmurzenie umiarkowane
12.39°C
1022 hPa
93%
Usługi:
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Dam pracę:
- Murarz, pracownik budowlany - Niemcy (2025.04.30)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - 603 567 304 - SZYBKI KO... (2025.04.30)
Kupię:
- JESTEM ZAINTERESOWANY ZAKUPEM ANTYKÓW ... (2025.04.29)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI po SPRZĄTANIU / CZYSZCZEN... (2025.04.28)
Dam pracę:
- Praca Testera BEZ doświadczenia / Wyp... (2025.04.28)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - / Skup Antyków / - DZIEŁA ... (2025.04.25)
Dam pracę:
- Murarz -cieśla do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Praca dla dekarzy w Niemczech (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Dam pracę:
- Murarz, pracownik budowlany - Niemcy (2025.04.30)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - 603 567 304 - SZYBKI KO... (2025.04.30)
Kupię:
- JESTEM ZAINTERESOWANY ZAKUPEM ANTYKÓW ... (2025.04.29)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI po SPRZĄTANIU / CZYSZCZEN... (2025.04.28)
Dam pracę:
- Praca Testera BEZ doświadczenia / Wyp... (2025.04.28)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - / Skup Antyków / - DZIEŁA ... (2025.04.25)
Dam pracę:
- Murarz -cieśla do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Praca dla dekarzy w Niemczech (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
Ostatnie komentarze
- Kibic:
› Zestaw par 20., 18. i 16. kolejki B klasy
2025.05.01 00:04
- Kolo:
› Zestaw par 20. kolejki A klasy
2025.04.30 22:44
- Kolo do Meksyk:
› Zestaw par 20. kolejki A klasy
2025.04.30 22:43
- Kolo:
› Zestaw par 20. kolejki A klasy
2025.04.30 22:38
- Rissman:
› Zestaw par 24. kolejki ligi okręgowej
2025.04.30 22:15
Kursy walut (akt. 2025-04-30)
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.7617 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.2778 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5562 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 5.0283 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.1716 |
Waluta:
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk"
Konferencją inaugurującą oraz study tour rozpoczęła się kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk". Projekt obejmuje prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na stworzenie polskiej marki uzdrowiskowej w oparciu o renomę i potencjał najlepszych uzdrowisk na Dolnym Śląsku.Projekt ma na celu tworzenie i wzmacnianie wizerunku Dolnego Śląska jako regionu o wysokich walorach uzdrowiskowych.
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej jest kolejnym etapem działań związanych z promocją uzdrowisk na Dolnym Śląsku na rynku krajowym i międzynarodowym. Działania te będą realizowane w sposób skoordynowany i zintegrowany przez 10 gmin zgodnie z postanowieniami UMOWY PARTNERSKIEJ na rzecz realizacji projektu "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk", a ich celem nadrzędnym jest wzrost konkurencyjności oferty dolnośląskich uzdrowisk. Działania te obejmować będą m.in.:
- tworzenie i udoskonalanie systemów identyfikacji wizualnej na terenie miejscowości uzdrowiskowych,
- przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących dolnośląski potencjał uzdrowiskowy,
- przygotowanie i realizacje komunikacji unikalnych cech oferty Uzdrowiskowego Dolnego Śląska skierowanej do turystów i kuracjuszy z Polski oraz zagranicy,
- przygotowanie i przeprowadzenie działań o charakterze Public Relations, mających na celu wzrost zainteresowania ofertą marki Uzdrowiskowy Dolny Śląsk mediów.
Lista 10 gmin biorących udział w projekcie:
- miasto Jelenia Góra (Lider Projektu)
- gmina Świeradów Zdrój
- gmina Niemcza
- gmina Kudowa - Zdrój
- gmina Duszniki - Zdrój
- gmina Polanica - Zdrój
- gmina Szczawno - Zdrój
- gmina Jedlina - Zdrój
- gmina Lądek - Zdrój
- gmina Bystrzyca Kłodzka
Kampania medialna oparta na nośnikach typu prasa opiniotwórcza i lifestylowa, telewizja ogólnopolska oraz tematyczna, Internet oraz działaniach z zakresu reklamy outdoorowej (billboardy). Działania medialne wsparte o działania z zakresu BTL oraz komunikację PR.
- TVN w trakcie weekendowych i tygodniowych wydań programu "Dzień Dobry TVN", wieczorne seriale emitowane o godz. 18:00 [prime time]
- TVN 24 wokół popularnych programów publicystycznych: "Kropka nad i", "Rozmowa Rymanowskiego" i "Szkło kontaktowe"
- TVN CNBC równomierna emisja w programie tygodniowym
- TVN Style równomierna emisja w programie tygodniowym
- 800 nośników typu billboard na terenie największych miast dziesięciu województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko - pomorskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego oraz małopolskiego
- największa liczba billboardów [ok. 50% wszystkich nośników] zostanie zaprezentowana na terenie miast będących stolicami tych województw
- reklama marki pojawi się w czasopismach: Twój STYL, Kobieta i Życie, ekskluzywnym miesięczniku dla mężczyzn Men's Health, tygodnikach Newsweek i Polityka
- użyto tytuły o oddziaływaniu reklamy trwającej dłużej niż jedno wydanie numeru czasopisma [które bardzo często można spotkać u fryzjera, kosmetyczki, w poczekalni u lekarza czy dentysty, które czyta więcej niż jedna osoba]
- reklama w magazynie pokładowym linii lotniczych Wizz Air [każde wydanie jest czytane przez 1, 6 mln pasażerów]
- reklama w 10 portalach składających się z różnych kręgów tematycznych [tzw. portale horyzontalne] m.in. onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, wp.pl
- reklama w 30 portalach tematycznych, m.in. styl.pl, kobieta.pl
- reklama pojawi się ponad 8,5 mln razy na komputerach internautów
- dystrybucja 500 tys. maili reklamowych do użytkowników onet.pl i gazeta.pl ; e-oferta do 500 biur podróży w całym kraju
- pozycjonowanie w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google [18 słów kluczowych oraz kampania adwords]
UM JG
Podziel się z innymi:
2011-01-20 19:23
Przybornik
Najczęściej czytane
Brak tekstów w tym miesiącu.