Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

4.70

ug/m3

O3

149.50

ug/m3

PM10

14.40

ug/m3

PM2.5

9.30

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-18 o godzinie 18:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie umiarkowane

23.42°C 1020 hPa 42%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze
Kursy walut (akt. 2025-06-18)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7137
euro euro 1 EUR 4.2717
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5446
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.9964
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1722
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Bezpieczna droga z radami SpongeBoba

Już w połowie wakacji, a dokładnie 1 sierpnia, rusza ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest ograniczenie liczby wypadków wśród maluchów w ich drodze do przedszkola i szkoły. Kampania o takim wymiarze i formie po raz pierwszy będzie organizowana przez Komendę Główną Policji, Ministerstwo Zdrowia i kanał dziecięcy Nickelodeon.

"Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba" to ogólnopolska kampania społeczna na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym dzieci, poprzez zabawę i interakcję, wyrabiająca nawyk bezpiecznego zachowania dzieci na drodze w trzech obszarach: dziecko jako pieszy, dziecko jako pasażer auta i dziecko na rowerze.
Kluczem kampanii jest wykorzystanie popularnego bohatera kreskówki SpongeBoba Kanciastoportego znanego widzom kanału dziecięcego Nickelodeon.
Linia kreatywna akcji oparta jest w 100% na interakcji z odbiorcą. Kampania nie ma pouczać lecz w angażujący sposób zmuszać dzieci do myślenia. Zabawa polega na sztuce dokonania prawidłowego wyboru dot. bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Odpowiedzi na zadawane przez SpongeBoba pytania, skonstruowane są w dość humorystyczny sposób, tak by poza merytorycznym przekazem, dzieci miały okazję do robienia tego co lubią najbardziej, czyli śmiania się do łez!
"Interakcja z najmłodszymi to najskuteczniejszy i wiarygodny sposób dotarcia do świadomości dziecka, dlatego też zdecydowaliśmy się na tak unikalną formę przekazu. SpongeBob Kanciastoporty, będąc idolem milionów dzieci, jest dla nich wiarygodny i nie kojarzy się z przymusem, dlatego też wierzymy, że potraktują go jak przyjaciela i poprzez zabawę z nim, nabędą nawyk bezpiecznego zachowania w ruchu drogowym, który na co dzień strzec będzie ich bezpieczeństwa”- komentuje Marta Szwakopf, szefowa kanału Nickelodoen w Polsce.
"Po raz pierwszy w historii polskiej Policji w tak ciekawy dla dzieci sposób chcemy uczyć je o bezpieczeństwie. Rodzicom, nauczycielom i wychowawcom chcemy dać narzędzie, które w prosty, interaktywny dla malucha sposób pozwolą wybrać mu najlepsze, a co za tym idzie najbezpieczniejsze rozwiązanie. Niewątpliwym atutem jest tu bohater kampanii – znana z kreskówek postać SpongeBoba.” – dodaje mł. insp. Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.
Ilość i jakość nośników, które zostaną użyte w kampanii, gwarantują dotarcie do większości dzieci w kraju.
Pierwszy etap akcji obejmie nośniki reklamy zewnętrznej na terenie kraju (300 bilbordów o wymiarach 6m x 3 m i 50 o wymiarach 12 m x 3 m).Drugi etap, który rozpocznie się we wrześniu, to działania prewencyjne oficerów Policji, kampania prasowa i telewizyjna.
Partnerami strategicznymi akcji są wydawnictwo Edipresse reprezentowane przez magazyn "Mamo to ja" oraz firma reklamy zewnętrznej News Outdoor.
Więcej szczegółów dotyczących drugiego etapu kampanii poznamy już 1 września, podczas konferencji prasowej, która odbędzie się w Komendzie Głównej Policji.

KMP JG

Podziel się z innymi:

2010-08-10 16:12

Przybornik
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabela po 29. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 139


› Wyniki i tabele po 25. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 102


› Wyniki i tabela po 34. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 16


› Wyniki i tabele po 26. ... czas 2025-06-14
komentarze komentarze: 101


› Wyniki i tabela po 30. ... czas 2025-06-14
komentarze komentarze: 106