Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

17.80

ug/m3

O3

17.60

ug/m3

PM10

31.40

ug/m3

PM2.5

26.20

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-05-01 o godzinie 01:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie duże

13.5°C 1022 hPa 86%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Kibic:
Zestaw par 20., 18. i 16. kolejki B klasy
czas 2025.05.01 00:04

- Kolo:
Zestaw par 20. kolejki A klasy
czas 2025.04.30 22:44

- Kolo do Meksyk:
Zestaw par 20. kolejki A klasy
czas 2025.04.30 22:43

- Kolo:
Zestaw par 20. kolejki A klasy
czas 2025.04.30 22:38

- Rissman:
Zestaw par 24. kolejki ligi okręgowej
czas 2025.04.30 22:15

Kursy walut (akt. 2025-04-30)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7617
euro euro 1 EUR 4.2778
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5562
funt szterling funt szterling 1 GBP 5.0283
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1716
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Wyróżnienie dla projektu "Jelenia Góra...i jedziesz w dobrym kierunku!"

22 kwietnia 2010 r. podczas IV edycji Festiwalu Miast i Regionów, odbywającego się w Warszawie, rozstrzygnięty został Konkurs "Złote Formaty" skierowany do samorządów miejskich tj. gmin lub miejscowości o statusie miasta oraz urzędów marszałkowskich.

Z przyjemnością informujemy, że nasz projekt "Jelenia Góra...i jedziesz w dobrym kierunku" został zauważony przez Kapitułę Konkursu i otrzymał Wyróżnienie w konkursie Złote Formaty dla Urzędu Miasta Jelenia Góra w kategorii: event.

Ponadto, za ww. projekt otrzymaliśmy Specjalne Wyróżnienie czasopisma ELLE - partnera Konkursu.

Nagrody odebrał Marek Obrębalski Prezydent Miasta Jeleniej Góry.

Konkurs, organizowany już po raz czwarty przez firmę Stroer Media Sp. z o.o., to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs związany z dziedziną promocji miejsc
w Polsce. Stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów.
Do jury zaproszono ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej
i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postaci życia publicznego, w tym. m.in. Elżbietę Wąsowicz-Zaborek Wiceprezesa Zarządu Polskiej Organizacji Turystycznej, Pawła Nizińskiego - CEO Goodbrand/City Innovation Institute, Adam Mikołajczyka - Dyrektora Zarządzającego Brief for Poland, Juliana Kozankiewicza Członka Rady Nadzorczej EM lab.

Funkcję audytora czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad jury pełnił Witold Czyż - partner w dziale Audytu Ernst&Young

W tym roku uczestnicy ubiegali się o nagrody w 5 kategoriach konkursowych: outdoorowa kampania reklamowa, event, kampania on-line, wydawnictwo promocyjne, działalność promocyjna - Grand Prix Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Na konkurs wpłynęły 173 projekty.

UM JG

Podziel się z innymi:

2010-04-23 16:49

Przybornik
Najczęściej czytane

Brak tekstów w tym miesiącu.