Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

18.30

ug/m3

O3

48.30

ug/m3

PM10

13.40

ug/m3

PM2.5

7.80

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-30 o godzinie 22:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

umiarkowane opady deszczu

22.86°C 1014 hPa 67%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze
Kursy walut (akt. 2025-07-25)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.6228
euro euro 1 EUR 4.2544
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5514
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.8772
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1734
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Zmiany lokalizacji wydziałów Urzędu Miasta

W związku z zakończeniem prac remontowych w budynku przy ul. Okrzei 10 na II piętrze nieruchomości oraz planowanym na początek września br. rozpoczęciem prac remontowych jeleniogórskiego ratusza informujemy, że w najbliższych dniach dokonane zostaną zmiany lokalizacji niżej wymienionych wydziałów Urzędu Miasta Jelenia Góra.

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska od dnia 13.08.2018 r. przeniesiony zostaje do budynku przy ul. Okrzei 10 pokoje: 206-213 (II Piętro)

Informujemy, że budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Wydział Spraw Społecznych, Zdrowia i Organizacji Pozarządowych od dnia 16.08.2018 r. przeniesiony zostaje do budynku przy ul. Okrzei 10 pokój 003 (parter)

Informujemy, że budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Biuro Rady Miejskiej oraz Biuro Przewodniczącego Rady Miejskiej od dnia 19.08.2018 r. przeniesione zostaje do budynku przy ul. Sudeckiej 29 "B" pokoje 57-60 (II piętro)

Kancelaria z budynku przy Pl. Ratuszowym 58 od dnia 21.08.2018 r. przeniesiona zostaje do budynku przy ul. Ptasiej 2-3 pokój 13 (parter)

Biuro Prezydenta Miasta od dnia 22.08.2018 r. przeniesione zostaje do budynku przy ul. Sudeckiej 29 "B" pokój 56 (II piętro)

Rejestracja na spotkania z Prezydentem Miasta w ramach skarg i wniosków będzie realizowana przez Biuro Prezydenta Miasta w budynku przy ul. Sudeckiej "B" - pok. 56.

Gabinety Prezydenta Miasta oraz Zastępców Prezydenta Miasta od dnia 24.08.2018 r. przeniesione zostają do budynku przy ul. Sudeckiej 29 "A" (I piętro)

Urząd Stanu Cywilnego od dnia 27.08.2018 r. przeniesiony zostaje do budynku przybudówki ratusza na Placu Ratuszowym 58 pokoje 1-4 (parter)

Sala Ślubów zostaje przeniesiona od dnia 03.09.2018 do budynku JCK przy ul. 1-go Maja 60.

Sesje Rady Miejskiej od dnia 28.08.2018 r. sesje Rady Miejskiej będą odbywały się w budynku przy ul. Sudeckiej 29 "A" w Sali nr 13.

Lokalizacje pozostałych wydziałów oraz kas urzędu pozostają bez zmian. Informujemy jednocześnie, że aktualne pozostają numery telefonów poszczególnych wydziałów.

Za mogące powstać niedogodności i utrudnienia związane ze zmianami organizacyjnymi przepraszamy! Liczymy na Państwa zrozumienie i życzliwość. Remont ratusza ma przede wszystkim podnieść funkcjonalność obiektu i jakość usług świadczonych dla Państwa przez Urząd Miasta Jelenia Góra.

UM JG

Podziel się z innymi:

2018-08-13 10:24

Przybornik
Najczęściej czytane

› Spore zmiany kadrowe, w... czas 2025-07-07
komentarze komentarze: 90


› Piotr Kuban nie żyje czas 2025-07-11
komentarze komentarze: 51


› Podsumowanie A klasy - ... czas 2025-07-07
komentarze komentarze: 94


› Wyniki Egzaminu Ósmoklas... czas 2025-07-04
komentarze komentarze: 0


› Podsumowanie A klasy - ... czas 2025-07-07
komentarze komentarze: 5