NO2
10.00
ug/m3
O3
63.10
ug/m3
PM10
19.10
ug/m3
PM2.5
11.50
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
zachmurzenie umiarkowane
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Kupię:
- JESTEM ZAINTERESOWANY ZAKUPEM ANTYKÓW ... (2025.04.29)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI po SPRZĄTANIU / CZYSZCZEN... (2025.04.28)
Dam pracę:
- Praca Testera BEZ doświadczenia / Wyp... (2025.04.28)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - / Skup Antyków / - DZIEŁA ... (2025.04.25)
Dam pracę:
- Murarz -cieśla do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Praca dla dekarzy w Niemczech (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
Różne:
- Wyjątkowe elewacje dla wymagających (2025.04.23)
Sprzedam:
- Pierogi bezglutenowe ręcznie lepione (2025.04.22)
- legia raciborki:
› Zestaw par 24. kolejki ligi okręgowej
2025.04.30 08:49
- TYPER:
› Zestaw par 27. kolejki Koleje Dolnośląskie 4. ligi
2025.04.30 08:12
- lzs:
› Zestaw par 24. kolejki ligi okręgowej
2025.04.29 23:46
- Do wariata wyżej:
› Zestaw par 24. kolejki ligi okręgowej
2025.04.29 23:27
- Kibic:
› Zestaw par 20. kolejki A klasy
2025.04.29 23:25
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.7458 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.2646 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5404 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 5.0231 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.1711 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
To nie była awaria samolotu
To nie była awaria samolotu - takie są wstępne ustalenia ekspertów Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych. Eksperci badają przyczyny katastrofy lotniczej w Jeleniej Górze. W wypadku lekkiego samolotu zginął 46-letni pilot. Samolot nagle runął na ziemię zaledwie 200 metrów od płyty lotniska. W sobotę komisja badała czy nie doszło do nieprawidłowości w układach sterowania. Stwierdziliśmy, że elementy układu sterowania samolotem zachowały ciągłość. Silnik samolotu pracował do końca. Tak, że raczej na chwilę obecną nie możemy uznać, że przyczyną katastrofy była awaria techniczna - mówi Ryszard Rutkowski z Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.Lot do momentu niekontrolowanego nurkowania przebiegał prawidłowo. Zachowała się korespondencja radiowa pomiędzy pilotem a kierującym lotami na lotnisku. Z tej korespondencji nie wynika, żeby pilot zgłaszał jakiekolwiek zastrzeżenia czy to z pracą zespołu napędowego, czy z układem sterowania, czy chociażby z jego samopoczuciem.
To był rutynowy tzw. oblot maszyny. Takich lotów wykonujemy dość dużo, bo każdy samolot co roku, co najmniej co roku, musi przejść takie badania, taką weryfikację. I potem ktoś z nas wsiada do samolotu i sprawdza czy wszystko w nim jest tak, jak być powinno. Czy silnik pracuje tak jak powinien, czy przyrządy pokazują tak jak powinny pokazywać - mówi Jacek Musiał, dyrektor aeroklubu jeleniogórskiego.
Pilot miał ważną licencję i badania lekarskie. Samolot był dopuszczony do oblotu technicznego zgodnie z wszystkimi przepisami.
TVP
Podziel się z innymi:
2011-04-18 17:12
› Zestaw par 1/2 finału J...
2025-04-08
komentarze: 2
› Wyniki i tabela po 22. ...
2025-04-19
komentarze: 82
› Wyniki i tabele po zale...
2025-04-19
komentarze: 83
› Wyniki i tabela po 20. ...
2025-04-05
komentarze: 140
› Wyniki i tabela po 21. ...
2025-04-12
komentarze: 121