NO2
8.20
ug/m3
O3
13.60
ug/m3
PM10
19.90
ug/m3
PM2.5
16.50
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
pochmurnie
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - / Skup Antyków / - DZIEŁA ... (2025.04.25)
Dam pracę:
- Murarz -cieśla do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Praca dla dekarzy w Niemczech (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
Dam pracę:
- Cieśla - zbrojarz - betoniarz do Niemiec (2025.04.23)
Różne:
- Wyjątkowe elewacje dla wymagających (2025.04.23)
Sprzedam:
- Pierogi bezglutenowe ręcznie lepione (2025.04.22)
Dam pracę:
- Praca przy rozbiórce aut (2025.04.18)
Dam pracę:
- Zatrudnie Budowlańców (2025.04.18)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI po SPRZĄTANIU / CZYSZCZEN... (2025.04.18)
- Mariano Italiano:
› Wyniki 19., 17. i 15. kolejki B klasy
2025.04.27 07:48
- Miłoszów:
› Wyniki 19., 17. i 15. kolejki B klasy
2025.04.27 07:42
- Opolno Power:
› Wyniki 19., 17. i 15. kolejki B klasy
2025.04.27 06:28
- JGL:
› Wyniki 23. kolejki ligi okręgowej
2025.04.27 02:31
- Miko:
› Wyniki 26. kolejki Koleje Dolnośląskie 4. ligi
2025.04.27 02:22
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.7611 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.2688 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5278 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 5.0033 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.171 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Tajemniczy Dolny Śląsk - kolejna odsłona kampanii promującej region
Dolny Śląsk po raz kolejny odkrywa swoje tajemnicze oblicze. Tym razem zaprasza m.in. do Doliny Baryczy i w Karkonosze - na Śnieżne Kotły.Jesienna odsłona kampanii promującej nasz region ruszy we wrześniu w telewizjach TVN, Polsat, Discovery, National Geographic oraz kanałach tematycznych tych stacji. Łącznie spot "Dotknij Tajemnicy" z nowymi ujęciami będziemy mogli zobaczyć dwa i pół tysiąca razy. Dodatkowo, we wrześniu na ulicach największych miast województwa pojawi się 90 billboardów i citylightów powiązanych tematycznie z kampanią telewizyjną. Jesienna promocja województwa kosztuje 3 mln 350 tys. zł. 70% tych środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Billboardy i citylighty to wydatek 70 tys. zł.
W filmach promocyjnych (dwa różne spoty) oprócz nowych lokalizacji zobaczymy miejsca dobrze znane widzom z poprzednich edycji kampanii m.in. Dworzec Główny we Wrocławiu, Wodospad Kamieńczyka, krzywą wieżę w Ząbkowicach Śląskich i Kościół Pokoju w Jaworze. Także muzyka nie będzie zaskoczeniem - utwór zespołu My, Myself and I "Sou-au" na dobre wpisał się już w promocyjną kampanię regionu.
Kalendarium poprzednich edycji kampanii:
Luty 2012r. - "Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia"
Krzeszów, Stawy Milickie, Zamek Książ - to tylko niektóre perełki Dolnego Śląska zaprezentowane w kampanii z 2012r. Efekty emisji spotów przerosły nasze oczekiwania. O Dolnym Śląsku usłyszeli mieszkańcy 28 krajów europejskich. Okazało się, że kampanię "Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia" obejrzało ponad 122 milionów widzów przed telewizorami. Spoty zanotowały też 25 milionów odsłon w internecie. Jednocześnie w maju 2012 roku rozpoczęła się miesięczna kampania w kinach - obejrzało ją ponad 630 tys. widzów oraz duża kampania bilboardowa w największych miastach Polski: Łódź, Katowice, Gdańsk, Sopot, Gdynia, Kraków, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Efektem pierwszej części kampanii było zwiększenie się ruchu turystycznego w miejscach, które pokazano w filmie. W porównaniu z 2011r. do Krzeszowa w 2012 r. przyjechało ok. 30 proc. więcej turystów, Stawy Milickie odwiedziło w tym czasie o 40 proc. osób więcej a Zamek Książ - o 11 proc. więcej.
Całkowity koszt kampanii wyniósł ponad 7 mln 652 tys. zł, z czego 70% pochodziło ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Grudzień 2012r. - Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy"
W grudniu ubiegłego roku po raz kolejny zaprosiliśmy do odwiedzenia regionu hasłem "Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy". W spotach nie zabrakło takich atrakcji turystycznych jak Zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, Wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach. Filmy można było oglądać m.in. w 46 krajach Europy podczas transmisji zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle i Zakopanem oraz w czasie świat Bożego Narodzenia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Film przypadł do gustu nie tylko turystom, ale także ekspertom. "Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy" zdobył Grand Prix VIII edycji Festiwalu Filmowego Film, Art & Tourism w Warszawie, drugie miejsce na Zagreb Tour Film Festival oraz trzecią nagrodę za najlepszą koncepcję kreatywną na US International Film & Video Festival w Kaliforni.
Samorząd województwa na drugą odsłonę kampanii promocyjnej przeznaczył w sumie 8,9 mln zł (70 proc. to pieniądze z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).
Lipiec 2013 - "Razem odkryjmy Dolny Śląsk"
Z myślą o Dolnoślązakach przygotowana została kampania "Razem odkryjmy Dolny Śląsk". Billboardy i citylighty z wizerunkiem marszałka Rafała Jurkowlańca zapraszającego do zapoznania się z ofertą turystyczną regionu pojawiły się w lipcu br. w dolnośląskich miastach. Gospodarz regionu i pasjonat kolarstwa zachęca do wspólnego odkrywania walorów kulturowych, krajobrazowych i przyrodniczych Dolnego Śląska.
Kończy się właśnie konkurs na najciekawsze miejsca w regionie. Wypełniając ankietę można zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. Akcja zostanie podsumowana jesienią, a autorzy zwycięskich propozycji otrzymają nagrody i dołączą do grona twórców wyjątkowego przewodnika autorstwa internautów, który wyda samorząd województwa.
Wakacyjna kampania promocyjna regionu wpisała się w zapisy Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego do 2020r. W dokumencie tym turystyka jest ujęta jako jeden z filarów rozwoju regionu. Billboardowa kampania "Razem odkryjmy Dolny Śląsk" kosztowała 70 tys. zł.
Spoty jesiennej kampanii Dolnego Śląska można obejrzeć na oficjalnym profilu marszałka Rafała Jurkowlańca w serwisie youtube.com:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Podziel się z innymi:
2013-08-29 11:25
› Zestaw par 1/2 finału J...
2025-04-08
komentarze: 2
› Wyniki i tabela po 22. ...
2025-04-19
komentarze: 82
› Wyniki i tabele po zale...
2025-04-19
komentarze: 83
› Wyniki i tabela po 20. ...
2025-04-05
komentarze: 140
› Wyniki i tabela po 21. ...
2025-04-12
komentarze: 121