Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

8.20

ug/m3

O3

13.60

ug/m3

PM10

19.90

ug/m3

PM2.5

16.50

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-04-27 o godzinie 06:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

pochmurnie

5.17°C 1026 hPa 50%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Mariano Italiano:
Wyniki 19., 17. i 15. kolejki B klasy
czas 2025.04.27 07:48

- Miłoszów:
Wyniki 19., 17. i 15. kolejki B klasy
czas 2025.04.27 07:42

- Opolno Power:
Wyniki 19., 17. i 15. kolejki B klasy
czas 2025.04.27 06:28

- JGL:
Wyniki 23. kolejki ligi okręgowej
czas 2025.04.27 02:31

- Miko:
Wyniki 26. kolejki Koleje Dolnośląskie 4. ligi
czas 2025.04.27 02:22

Kursy walut (akt. 2025-04-25)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7611
euro euro 1 EUR 4.2688
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5278
funt szterling funt szterling 1 GBP 5.0033
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.171
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Tajemniczy Dolny Śląsk - kolejna odsłona kampanii promującej region

Dolny Śląsk po raz kolejny odkrywa swoje tajemnicze oblicze. Tym razem zaprasza m.in. do Doliny Baryczy i w Karkonosze - na Śnieżne Kotły.

Jesienna odsłona kampanii promującej nasz region ruszy we wrześniu w telewizjach TVN, Polsat, Discovery, National Geographic oraz kanałach tematycznych tych stacji. Łącznie spot "Dotknij Tajemnicy" z nowymi ujęciami będziemy mogli zobaczyć dwa i pół tysiąca razy. Dodatkowo, we wrześniu na ulicach największych miast województwa pojawi się 90 billboardów i citylightów powiązanych tematycznie z kampanią telewizyjną. Jesienna promocja województwa kosztuje 3 mln 350 tys. zł. 70% tych środków pochodzi z funduszy Unii Europejskiej. Billboardy i citylighty to wydatek 70 tys. zł.



W filmach promocyjnych (dwa różne spoty) oprócz nowych lokalizacji zobaczymy miejsca dobrze znane widzom z poprzednich edycji kampanii m.in. Dworzec Główny we Wrocławiu, Wodospad Kamieńczyka, krzywą wieżę w Ząbkowicach Śląskich i Kościół Pokoju w Jaworze. Także muzyka nie będzie zaskoczeniem - utwór zespołu My, Myself and I "Sou-au" na dobre wpisał się już w promocyjną kampanię regionu.

Kalendarium poprzednich edycji kampanii:

Luty 2012r. - "Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia"

Krzeszów, Stawy Milickie, Zamek Książ - to tylko niektóre perełki Dolnego Śląska zaprezentowane w kampanii z 2012r. Efekty emisji spotów przerosły nasze oczekiwania. O Dolnym Śląsku usłyszeli mieszkańcy 28 krajów europejskich. Okazało się, że kampanię "Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia" obejrzało ponad 122 milionów widzów przed telewizorami. Spoty zanotowały też 25 milionów odsłon w internecie. Jednocześnie w maju 2012 roku rozpoczęła się miesięczna kampania w kinach - obejrzało ją ponad 630 tys. widzów oraz duża kampania bilboardowa w największych miastach Polski: Łódź, Katowice, Gdańsk, Sopot, Gdynia, Kraków, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Efektem pierwszej części kampanii było zwiększenie się ruchu turystycznego w miejscach, które pokazano w filmie. W porównaniu z 2011r. do Krzeszowa w 2012 r. przyjechało ok. 30 proc. więcej turystów, Stawy Milickie odwiedziło w tym czasie o 40 proc. osób więcej a Zamek Książ - o 11 proc. więcej.

Całkowity koszt kampanii wyniósł ponad 7 mln 652 tys. zł, z czego 70% pochodziło ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Grudzień 2012r. - Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy"

W grudniu ubiegłego roku po raz kolejny zaprosiliśmy do odwiedzenia regionu hasłem "Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy". W spotach nie zabrakło takich atrakcji turystycznych jak Zamek Czocha, opactwo w Henrykowie, Wodospad Kamieńczyka czy schronisko Samotnia w Karkonoszach. Filmy można było oglądać m.in. w 46 krajach Europy podczas transmisji zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle i Zakopanem oraz w czasie świat Bożego Narodzenia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Film przypadł do gustu nie tylko turystom, ale także ekspertom. "Dolny Śląsk - dotknij tajemnicy" zdobył Grand Prix VIII edycji Festiwalu Filmowego Film, Art & Tourism w Warszawie, drugie miejsce na Zagreb Tour Film Festival oraz trzecią nagrodę za najlepszą koncepcję kreatywną na US International Film & Video Festival w Kaliforni.

Samorząd województwa na drugą odsłonę kampanii promocyjnej przeznaczył w sumie 8,9 mln zł (70 proc. to pieniądze z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).

Lipiec 2013 - "Razem odkryjmy Dolny Śląsk"



Z myślą o Dolnoślązakach przygotowana została kampania "Razem odkryjmy Dolny Śląsk". Billboardy i citylighty z wizerunkiem marszałka Rafała Jurkowlańca zapraszającego do zapoznania się z ofertą turystyczną regionu pojawiły się w lipcu br. w dolnośląskich miastach. Gospodarz regionu i pasjonat kolarstwa zachęca do wspólnego odkrywania walorów kulturowych, krajobrazowych i przyrodniczych Dolnego Śląska.

Kończy się właśnie konkurs na najciekawsze miejsca w regionie. Wypełniając ankietę można zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. Akcja zostanie podsumowana jesienią, a autorzy zwycięskich propozycji otrzymają nagrody i dołączą do grona twórców wyjątkowego przewodnika autorstwa internautów, który wyda samorząd województwa.

Wakacyjna kampania promocyjna regionu wpisała się w zapisy Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego do 2020r. W dokumencie tym turystyka jest ujęta jako jeden z filarów rozwoju regionu. Billboardowa kampania "Razem odkryjmy Dolny Śląsk" kosztowała 70 tys. zł.

Spoty jesiennej kampanii Dolnego Śląska można obejrzeć na oficjalnym profilu marszałka Rafała Jurkowlańca w serwisie youtube.com:

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Podziel się z innymi:

2013-08-29 11:25

Przybornik
Najczęściej czytane

› Zestaw par 1/2 finału J... czas 2025-04-08
komentarze komentarze: 2


› Wyniki i tabela po 22. ... czas 2025-04-19
komentarze komentarze: 82


› Wyniki i tabele po zale... czas 2025-04-19
komentarze komentarze: 83


› Wyniki i tabela po 20. ... czas 2025-04-05
komentarze komentarze: 140


› Wyniki i tabela po 21. ... czas 2025-04-12
komentarze komentarze: 121