CO
428.00
mg/m3
O3
65.70
ug/m3
PM10
12.10
ug/m3
PM2.5
6.80
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
zachmurzenie umiarkowane
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione,uszka z borowik... (2024.11.21)
Sprzedam:
- ORKIESTRA-DJ (2024.11.20)
Sprzedam:
- Wełna mineralna knauf gr 100mm (2024.11.20)
Sprzedam:
- Uszka premium duże z borowikami 100sz... (2024.11.19)
Różne:
- Oddam sofe (2024.11.18)
Sprzedam:
- Poerogi 100szt+30 uszek gratis (2024.11.17)
Kupię:
- SKUP ANTYKÓW – KUPIĘ Antyki ̵... (2024.11.17)
Sprzedam:
- Uszka z Borowikami większe 100szt+30 gr... (2024.11.16)
Sprzedam:
- Domowe pierogi ręcznie lepione bezglute... (2024.11.14)
Nieruchomość: kupię:
- Kupię udział w nieruchomości (w całej P... (2024.11.14)
- fabian:
› Łomnica górą, ale szacunek dla Gryfa za walkę
2024.11.25 10:19
- Artur:
› Łomnica górą, ale szacunek dla Gryfa za walkę
2024.11.25 10:17
- Michał Kotarski:
› Łomnica górą, ale szacunek dla Gryfa za walkę
2024.11.25 10:17
- Kibic:
› Szkoda dwóch punktów
2024.11.25 10:16
- muti:
› Łomnica górą, ale szacunek dla Gryfa za walkę
2024.11.25 10:15
dolar amerykański | 1 USD | 4.1752 | |
euro | 1 EUR | 4.343 | |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.6959 | |
funt szterling | 1 GBP | 5.224 | |
korona czeska | 1 CZK | 0.1711 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
"Szkoła dająca poczucie satysfakcji to marzenie czy rzeczywistość"??
Na takie pytanie stara się odpowiedzieć III LO im. Jędrzeja Śniadeckiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych, biorąc udział w programie unijnym Socrates - Comenius. Celem projektu jest usprawnienie zarządzania szkołą oraz udoskonalenie metod dydaktyczno-wychowawczych, prowadzące do podniesienia jakości pracy szkoły. Szkoły biorące udział w takich projektach, dzieląc się własnymi doświadczeniami, wypracowują nowe sposoby i metody pozwalające rozwiązać ich własne problemy. Jednocześnie uczestnicy poznają systemy edukacyjne w poszczególnych krajach i kulturę organizacyjną szkół partnerskich. Mają możliwość przenoszenia dobrych wzorców do swoich szkół oraz dokonywania zmian w obszarach, które tego wymagają.Jak to się zaczęło?
W roku szkolnym 2003/04 szkoła otrzymała propozycję wzięcia udziału w programie organizacji rozwoju szkoły ze szkoły średniej w Valkeakoski, Finlandia, miasta partnerskiego Jeleniej Góry od 1979 roku. W listopadzie 2004 r. odbyło się spotkanie przedstawicieli szkół chętnych do wzięcia udziału w projekcie. W trakcie wizyty przygotowawczej ustalono partnerów, opracowano wstępny zakres tematyczny projektu, kalendarium i przygotowano materiały do sporządzenia pierwszej aplikacji.
Ten trzyletni program rozpoczął się we wrześniu 2005 r. wizytą studyjną dyrektorów szkół biorących udział w projekcie: Valkeakosken Lukio (koordynator projektu), Babits Mihaly Gimnazium z Budapesztu i III LO im. Jędrzeja Śniadeckiego z Jeleniej Góry. Dyrektorzy zapoznali się z systemami pracy wszystkich szkół biorących udział w projekcie. Opracowano zasady współpracy szkół partnerskich, przydział zadań oraz ustalono kalendarium działań w bieżącym roku szkolnym. Szkoła średnia w Valkeakoski, jako szkoła koordynująca, stworzyła stronę internetową projektu, która zawiera wszystkie kolejne etapy projektu i jest głównym środkiem komunikacji pomiędzy jego uczestnikami, wymiany informacji i składania raportów. Oprócz strony głównej każda szkoła ma do dyspozycji swój portal, na którym umieszcza materiały dotyczące pracy tej szkoły. Adres strony to: www.peda.net/veraja/valkeakoski/lukio/comenius. Strona główna jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych.
Jesienią 2005 r. nauczyciele i uczniowie w każdej ze szkół partnerskich podczas warsztatów, a rodzice podczas zebrań z wychowawcami, określili najbardziej istotne elementy jakie mają wpływ na atmosferę panującą w szkole, stosunki koleżeńskie oraz relacje między nauczycielami i uczniami, a także motywację do pracy w szkole.
Wiosną 2006 r. odbyła się pierwsza wizyta robocza koordynatorów projektu, nauczycieli i uczniów na Węgrzech. Celem jej było przygotowanie ankiety dla nauczycieli i uczniów, pozwalającej zbadać poziom satysfakcji, jaki osiągają oni dzięki pracy w szkole. Ankiety te zostały następnie przeprowadzone we wszystkich szkołach partnerskich i poddane analizie, a rezultaty porównane podczas "spotkań internetowych".
materiały szkoły
Podziel się z innymi:
2006-11-15 19:38
› Wyniki i tabele po zale...
2024-11-16
komentarze: 44
› Zestaw par 14. kolejki ...
2024-11-05
komentarze: 50
› Zestaw par 13. kolejki ...
2024-11-05
komentarze: 16
› Zestaw par 16. kolejki ...
2024-11-05
komentarze: 18
› Zestaw par 13. kolejki ...
2024-11-05
komentarze: 8