Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

5.30

ug/m3

O3

55.80

ug/m3

PM10

7.90

ug/m3

PM2.5

5.80

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-10-10 o godzinie 16:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

pochmurnie

0.64°C 1023 hPa 91%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze
Kursy walut (akt. 2025-12-12)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.6027
euro euro 1 EUR 4.2271
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5326
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.8216
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1744
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Spotkanie konsumenckie w ramach kampanii "Ufaj, ale sprawdzaj"

27 wrzesienia - Jelenia Góra Sala Konferencyjna Książnicy Karkonoskiej, ul. Bankowa 27 godz.10:00

Pośpiech zazwyczaj okazuje się złym doradcą. Wiedzą o tym przedstawiciele handlowi działający w imieniu i na rzecz różnych dostawców usług telekomunikacyjnych. Niestety wciąż zdarza się, że działania niektórych z nich są nieuczciwe. Co zrobić, aby nie paść ofiarą nieuczciwych praktyk? O czym należy pamiętać podczas zawierania umów? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych poznają mieszkańcy Lubania, Zgorzelca i Jeleniej Góry podczas spotkań z ekspertami Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Urząd Komunikacji Elektronicznej stale otrzymuje skargi abonentów, szczególnie osób starszych, które padły ofiarą nieetycznego postępowania reprezentantów dostawców usług telekomunikacyjnych. Scenariusz najczęściej jest ten sam - abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora - a w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Zazwyczaj o tym, że takiej zmiany dokonał, dowiaduje się dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym - kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej umowy.

Biorąc pod uwagę skalę problemu i ilość interwencji dotyczących praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych, Urząd Komunikacji Elektronicznej zainicjował ogólnopolską kampanię informacyjną skierowanej do konsumentów powyżej 50 roku życia pod hasłem "Ufaj, ale sprawdzaj". Założenia kampanii to jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie ich praw w kontaktach z przedstawicielami handlowymi oraz wyczulenie na nieuczciwe działania marketingowe.

W ramach kampanii "Ufaj, ale sprawdzaj" na terenie całego kraju cyklicznie odbywają się spotkania informacyjne, prowadzone przez ekspertów UKE. Podczas spotkań można dowiedzieć się m.in. jakie nieuczciwe "chwyty" marketingowe stosują reprezentanci firm telekomunikacyjnych, aby nakłonić abonentów do zmiany umowy z operatorem, jakich środków ostrożności należy przestrzegać podczas rozmów z przedstawicielami handlowymi oraz co zrobić, kiedy umowa została zmieniona wbrew naszej woli.

UM JG

Podziel się z innymi:

2013-09-25 14:44

Przybornik
Najczęściej czytane

› Odpowiedzialna reakcja ... czas 2025-12-09
komentarze komentarze: 0


› 87-latek potrącony na p... czas 2025-12-04
komentarze komentarze: 0


› Autobusem ze Szklarskie... czas 2025-12-04
komentarze komentarze: 0


› Seniorka straciła 50 ty... czas 2025-12-05
komentarze komentarze: 0


› Sylwester 2025: Łobuzy ... czas 2025-12-08
komentarze komentarze: 0