NO2
18.30
ug/m3
O3
48.30
ug/m3
PM10
13.40
ug/m3
PM2.5
7.80
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
zachmurzenie duże
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Dam pracę:
- Pomocnik z prawem jazdy - Niemcy (2025.08.08)
Różne:
- Poznaj Siebie i Swoją Życiową Drogę. As... (2025.08.08)
Kupię:
- GOTÓWKA / KUPIĘ ANTYKI / STAROCIE / DZI... (2025.08.07)
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione (2025.08.07)
Różne:
- Nowy wymiar projektowania elewacji (2025.08.07)
Sprzedam:
- Animacje dla dzieci,urodzinki,dmuchańce,... (2025.08.03)
Kupię:
- Kupię ANTYKI - SREBRO, SZTUĆCE, OBRAZY, ... (2025.08.03)
Sprzedam:
- Opel Astra K jedyne 125 tys.km (2025.08.02)
Kupię:
- KUPIĘ OBRAZY - Skup starych Obrazów - ole... (2025.08.02)
Sprzedam:
- Sprzedam Peugota 308 SW (2025.08.01)
- Do Olsza:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.09 16:28
- Badboy:
› Piotr Kuban nie żyje
2025.08.09 15:36
- Olsza:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.09 13:42
- Kibic:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.08 10:03
- Wynik:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.07 22:17
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.6577 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.2566 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5237 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 4.9141 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.1743 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Ruszyła akcja "Dolny Śląsk" za pół ceny
Ruszyła ogólnopolska kampania promująca turystyczne walory Dolnego Śląska. Dzięki niej w ostatni październikowy weekend będzie można zwiedzać ten region za pół ceny.Jak powiedział w czwartek na konferencji prasowej dyrektor Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Rajmund Papiernik, celem akcji "Dolny Śląsk za pół ceny" jest promocja regionu wśród mieszkańców całej Polski. - Zależy nam na tym, aby Polacy dowiedzieli się, jakie atrakcje oferuje Dolny Śląsk, a potem chcieli tu wracać. Naszym celem jest również wydłużenie sezonu turystycznego, więc termin naszego wydarzenia idealnie tu pasuje - dodał.
W akcji wezmą udział m.in. hotele, zamki, pałace, samorządy. Według organizatorów akcji lista uczestników stale rośnie. Wśród tych, którzy zgłosili swój udział są także uzdrowiska: Cieplice, Świeradów, Polanica, Duszniki, Kudowa, a także Zamek Czocha, Zamek Kliczków, Pałac Staniszów oraz miasta: Jelenia Góra, Karpacz, Wrocław i Pieszyce.
Dolnośląska Organizacja Turystyczna odpowiada za promocję wydarzenia w mediach i w całości ją finansuje. Natomiast właściciele obiektów odpowiadają za obniżenie cen dokładnie o połowę w weekend od 25 do 27 października 2013 r.
Jak twierdzi Papiernik, formuła ta sprawdziła się już w Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Wiśle, Bydgoszczy, Zakopanem i Zabrzu. Aż 90 proc. uczestników tych przedsięwzięć zamierza ponownie wziąć udział w takim wydarzeniu. "Dolny Śląsk będzie jednak pierwszym regionem, który przeprowadzi akcję na taką skalę" - podkreślił.
Wydarzenie będzie promowane w mediach społecznościowych, na portalach turystycznych, w informacjach turystycznych, na dolnośląskich uczelniach oraz u uczestników akcji. Zorganizowana zostanie również konferencja w Warszawie, promująca planowane przedsięwzięcie.
Onet
Podziel się z innymi:
2013-07-05 18:37
› Marek Siatrak rezygnuje...
2025-08-01
komentarze: 11
› Spotkanie z ekspertem d...
2025-08-01
komentarze: 0
› Zatrzymali mężczyznę podejr...
2025-08-01
komentarze: 0
› Jechał na zakazie, wbre...
2025-08-01
komentarze: 0
› Senior z Jeleniej Góry ofi...
2025-08-01
komentarze: 0