Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

3.80

ug/m3

O3

44.60

ug/m3

PM10

21.90

ug/m3

PM2.5

16.80

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-03 o godzinie 06:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie duże

13.52°C 1016 hPa 92%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Obserwator:
Wyniki i tabele po 24., 22. i 20. kolejce B klasy
czas 2025.06.03 06:38

- Kibic:
Dramat w drugiej połowie...
czas 2025.06.03 05:37

- Zaki:
Dramat w drugiej połowie...
czas 2025.06.02 23:35

- Powiat BC:
Wyniki i tabele po 24. kolejce A klasy
czas 2025.06.02 21:45

- Do fan:
Dramat w drugiej połowie...
czas 2025.06.02 21:42

Kursy walut (akt. 2025-06-02)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7282
euro euro 1 EUR 4.2578
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5592
funt szterling funt szterling 1 GBP 5.049
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1709
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Ruszyła akcja "Dolny Śląsk" za pół ceny

Ruszyła ogólnopolska kampania promująca turystyczne walory Dolnego Śląska. Dzięki niej w ostatni październikowy weekend będzie można zwiedzać ten region za pół ceny.

Jak powiedział w czwartek na konferencji prasowej dyrektor Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Rajmund Papiernik, celem akcji "Dolny Śląsk za pół ceny" jest promocja regionu wśród mieszkańców całej Polski. - Zależy nam na tym, aby Polacy dowiedzieli się, jakie atrakcje oferuje Dolny Śląsk, a potem chcieli tu wracać. Naszym celem jest również wydłużenie sezonu turystycznego, więc termin naszego wydarzenia idealnie tu pasuje - dodał.

W akcji wezmą udział m.in. hotele, zamki, pałace, samorządy. Według organizatorów akcji lista uczestników stale rośnie. Wśród tych, którzy zgłosili swój udział są także uzdrowiska: Cieplice, Świeradów, Polanica, Duszniki, Kudowa, a także Zamek Czocha, Zamek Kliczków, Pałac Staniszów oraz miasta: Jelenia Góra, Karpacz, Wrocław i Pieszyce.

Dolnośląska Organizacja Turystyczna odpowiada za promocję wydarzenia w mediach i w całości ją finansuje. Natomiast właściciele obiektów odpowiadają za obniżenie cen dokładnie o połowę w weekend od 25 do 27 października 2013 r.

Jak twierdzi Papiernik, formuła ta sprawdziła się już w Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Wiśle, Bydgoszczy, Zakopanem i Zabrzu. Aż 90 proc. uczestników tych przedsięwzięć zamierza ponownie wziąć udział w takim wydarzeniu. "Dolny Śląsk będzie jednak pierwszym regionem, który przeprowadzi akcję na taką skalę" - podkreślił.

Wydarzenie będzie promowane w mediach społecznościowych, na portalach turystycznych, w informacjach turystycznych, na dolnośląskich uczelniach oraz u uczestników akcji. Zorganizowana zostanie również konferencja w Warszawie, promująca planowane przedsięwzięcie.

Onet

Podziel się z innymi:

2013-07-05 18:37

Przybornik
Najczęściej czytane

› Jakie problemy zgłosili... czas 2025-06-02
komentarze komentarze: 0