Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

18.30

ug/m3

O3

48.30

ug/m3

PM10

13.40

ug/m3

PM2.5

7.80

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-30 o godzinie 22:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

bezchmurnie

24.19°C 1020 hPa 51%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Realista:
Wyniki i tabele po 25., 23. i 21. kolejce B klasy
czas 2025.08.18 14:23

- Kibic:
Marek Siatrak rezygnuje ze stanowiska prezesa Karkon...
czas 2025.08.17 07:08

- JGL:
Piotr Kuban nie żyje
czas 2025.08.17 06:02

- JGL:
Piotr Kuban nie żyje
czas 2025.08.17 05:55

- Awansik:
Marek Siatrak rezygnuje ze stanowiska prezesa Karkon...
czas 2025.08.17 00:23

Kursy walut (akt. 2025-08-18)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.6434
euro euro 1 EUR 4.2558
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5135
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.9354
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.174
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk"

Konferencją inaugurującą oraz study tour rozpoczęła się kampania "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk". Projekt obejmuje prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na stworzenie polskiej marki uzdrowiskowej w oparciu o renomę i potencjał najlepszych uzdrowisk na Dolnym Śląsku.
Projekt ma na celu tworzenie i wzmacnianie wizerunku Dolnego Śląska jako regionu o wysokich walorach uzdrowiskowych.

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej jest kolejnym etapem działań związanych z promocją uzdrowisk na Dolnym Śląsku na rynku krajowym i międzynarodowym. Działania te będą realizowane w sposób skoordynowany i zintegrowany przez 10 gmin zgodnie z postanowieniami UMOWY PARTNERSKIEJ na rzecz realizacji projektu "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk", a ich celem nadrzędnym jest wzrost konkurencyjności oferty dolnośląskich uzdrowisk. Działania te obejmować będą m.in.:

- tworzenie i udoskonalanie systemów identyfikacji wizualnej na terenie miejscowości uzdrowiskowych,
- przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących dolnośląski potencjał uzdrowiskowy,
- przygotowanie i realizacje komunikacji unikalnych cech oferty Uzdrowiskowego Dolnego Śląska skierowanej do turystów i kuracjuszy z Polski oraz zagranicy,
- przygotowanie i przeprowadzenie działań o charakterze Public Relations, mających na celu wzrost zainteresowania ofertą marki Uzdrowiskowy Dolny Śląsk mediów.

Lista 10 gmin biorących udział w projekcie:
- miasto Jelenia Góra (Lider Projektu)
- gmina Świeradów Zdrój
- gmina Niemcza
- gmina Kudowa - Zdrój
- gmina Duszniki - Zdrój
- gmina Polanica - Zdrój
- gmina Szczawno - Zdrój
- gmina Jedlina - Zdrój
- gmina Lądek - Zdrój
- gmina Bystrzyca Kłodzka

Kampania medialna oparta na nośnikach typu prasa opiniotwórcza i lifestylowa, telewizja ogólnopolska oraz tematyczna, Internet oraz działaniach z zakresu reklamy outdoorowej (billboardy). Działania medialne wsparte o działania z zakresu BTL oraz komunikację PR.

- TVN w trakcie weekendowych i tygodniowych wydań programu "Dzień Dobry TVN", wieczorne seriale emitowane o godz. 18:00 [prime time]

- TVN 24 wokół popularnych programów publicystycznych: "Kropka nad i", "Rozmowa Rymanowskiego" i "Szkło kontaktowe"

- TVN CNBC równomierna emisja w programie tygodniowym

- TVN Style równomierna emisja w programie tygodniowym

- 800 nośników typu billboard na terenie największych miast dziesięciu województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko - pomorskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego oraz małopolskiego

- największa liczba billboardów [ok. 50% wszystkich nośników] zostanie zaprezentowana na terenie miast będących stolicami tych województw

- reklama marki pojawi się w czasopismach: Twój STYL, Kobieta i Życie, ekskluzywnym miesięczniku dla mężczyzn Men's Health, tygodnikach Newsweek i Polityka

- użyto tytuły o oddziaływaniu reklamy trwającej dłużej niż jedno wydanie numeru czasopisma [które bardzo często można spotkać u fryzjera, kosmetyczki, w poczekalni u lekarza czy dentysty, które czyta więcej niż jedna osoba]

- reklama w magazynie pokładowym linii lotniczych Wizz Air [każde wydanie jest czytane przez 1, 6 mln pasażerów]

- reklama w 10 portalach składających się z różnych kręgów tematycznych [tzw. portale horyzontalne] m.in. onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, wp.pl

- reklama w 30 portalach tematycznych, m.in. styl.pl, kobieta.pl

- reklama pojawi się ponad 8,5 mln razy na komputerach internautów

- dystrybucja 500 tys. maili reklamowych do użytkowników onet.pl i gazeta.pl ; e-oferta do 500 biur podróży w całym kraju

- pozycjonowanie w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google [18 słów kluczowych oraz kampania adwords]

UM JG

Podziel się z innymi:

2011-01-20 19:23

Przybornik
Najczęściej czytane

› Marek Siatrak rezygnuje... czas 2025-08-01
komentarze komentarze: 24


› Country pod Śnieżką 2025 czas 2025-08-14
komentarze komentarze: 1


› Spotkanie z ekspertem d... czas 2025-08-01
komentarze komentarze: 0


› Zatrzymali mężczyznę podejr... czas 2025-08-01
komentarze komentarze: 0


› Jechał na zakazie, wbre... czas 2025-08-01
komentarze komentarze: 0