Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

NO2

4.30

ug/m3

O3

135.50

ug/m3

PM10

14.20

ug/m3

PM2.5

9.30

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2025-06-18 o godzinie 15:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie duże

24.39°C 1021 hPa 55%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Oks:
W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
czas 2025.06.18 16:02

- Kibic:
W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
czas 2025.06.18 15:49

- kibic:
W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
czas 2025.06.18 15:43

- Jakiś ktoś:
W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
czas 2025.06.18 15:23

- ???:
W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
czas 2025.06.18 14:59

Kursy walut (akt. 2025-06-18)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7137
euro euro 1 EUR 4.2717
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.5446
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.9964
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1722
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Jelenia Góra na targach turystycznych ITB 2011 w Berlinie

W dniach 9 - 13 marca br. w Berlinie odbyły się 45 targi turystyczne ITB 2011. W tej jednej z największych na świecie imprezie branżowej wzięło udział ponad 11.000 wystawców z niemal 200 krajów, reprezentujących wszystkie kontynenty.
W 26 halach, na powierzchni 160.000m2, można było zwiedzić "cały świat". Wstępnie szacuje się, że około 170.000 gości, w tym 70.000 osób prywatnych zawitało w tym roku na ITB.

Organizatorem i koordynatorem stoiska narodowego Polski była Polska Organizacja Turystyczna. Polska miała do dyspozycji niemal 1.500m² powierzchni wystawienniczej zorganizowanej w jednej Polskiej hali (nr 15).

Miasto Jelenia Góra prezentowało swoją ofertę na samodzielnym stanowisku współfinansowanym ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 w związku z realizacją projektu pn. "Jeleniogórski Trakt Śródmiejski".

Usytuowani byliśmy obok pozostałych gmin Karkonoszy, Wałbrzycha, Ziemi Kłodzkiej, Złotoryi, Bolesławca oraz innych dolnośląskich podmiotów w ramach dużego stoiska Dolnego Śląska, którego koordynatorem była Dolnośląska Organizacja Turystyczna.

W trakcie targów zaplanowano 3 dni branżowe podczas których odwiedzali nas dziennikarze, tur-operatorzy poszukujący nowych miejsc noclegowych oraz firmy oferujące swoje usługi public-relation na rynku niemieckim. W pozostałe dwa dni (sobota i niedziela) indywidualnych gości przyciągały do polskiej hali prezentacje artystyczne, wszelkiego rodzaju pokazy rzemieślnicze, kulinarne, koncerty, pokazy tańca itp. Przez cały okres targów na ogromnym monitorze obejrzeć można było animowany film przygotowany przez studio Platige Image autorstwa Tomasza Bagińskiego i Marcina Kobyłeckiego.

Wyraźnie można było zaobserwować zwiększone zainteresowanie ofertą naszego miasta, regionu oraz całego kraju, na co wpływ miał status Polski jako kraju partnerskiego tegorocznej edycji targów.

Na targach rozdawane były ulotki, foldery oraz płyty CD dot. "Jeleniogórskiego Traktu Śródmiejskiego" oraz inne materiały promujące nasze miasto tj. "Jelenia Góra - informator dla gości", "Jelenia Góra - historia zapisana w murach", "Jelenia Góra - spacery po mieście i wycieczki po najbliższej okolicy", plany miasta, teczki promujące nas jako "Centrum pobytowo-treningowe na EURO 2012" z ofertą noclegową Jeleniej Góry i okolic, ulotki Jarmarku Staroci i Osobliwości, Uzdrowiska Cieplice oraz upominki z Jeleniej Góry (długopisy, bawełniane torby, magnesy na lodówkę). Poza wydawnictwami z Jeleniej Góry rozdawane były również foldery innych Gmin i Miast tj.: Karpacza, Szklarskiej Poręby, Kowar, Mysłakowic, Janowic Wielkich, mapy regionu, nie zabrakło również folderów "Karkonosze - baza noclegowa" oraz ogólnego katalogu "Karkonosze".

W głównej mierze promowaliśmy zabytki znajdujące się na jeleniogórskim trakcie śródmiejskim jako nasz lokalny produkt turystyczny oraz miasto jako centrum pobytowo-treningowe na EURO 2012.

Pytania odwiedzających dotyczyły najczęściej atrakcji Jeleniej Góry i regionu, imprez odbywających się w mieście, ofert noclegowych oraz oferty leczniczej Uzdrowiska Cieplice.

W dni otwarte dla publiczności naszymi Gośćmi byli przeważnie ludzie już zdecydowani na przyjazd do Jeleniej Góry czy w Karkonosze - zbierający jedynie foldery i informacje, lub tacy, którzy znają miasto bądź się tutaj urodzili.
Podsumowując tegoroczne targi, były one wyjątkowo oblegane przez odwiedzających. Polska jako kraj partnerski zaprezentowała się z jak najlepszej strony, a Jelenia Góra wraz ze swoją ofertą zachęcało turystów do przyjazdu oraz zwiedzania naszego miasta.

UM JG

Podziel się z innymi:

2011-03-15 16:13

zobacz galerię
Przybornik
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabela po 29. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 139


› Wyniki i tabele po 25. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 102


› Wyniki i tabela po 34. ... czas 2025-06-07
komentarze komentarze: 16


› Wyniki i tabele po 26. ... czas 2025-06-14
komentarze komentarze: 101


› Wyniki i tabela po 30. ... czas 2025-06-14
komentarze komentarze: 106