NO2
5.30
ug/m3
O3
55.80
ug/m3
PM10
7.90
ug/m3
PM2.5
5.80
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
bezchmurnie
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - NAJWYŻSZE CENY W REGION... (2025.12.22)
Szukam pracy:
- hydraulik, konserwator, monter (2025.12.21)
Kupię:
- ZDECYDOWANIE KUPIĘ ANTYKI / STAROCIE p... (2025.12.20)
Sprzedam:
- Pierogi,uszka recznie lepione,ostatni... (2025.12.20)
Kupię:
- KUPIĘ KAŻDĄ TOYOTĘ COROLLĘ - sedan, hatc... (2025.12.18)
Sprzedam:
- Uszka z borowikami (2025.12.16)
Kupię:
- Skup Mercedes Sprinter 212 312 2.9 2.... (2025.12.16)
Kupię:
- GOTÓWKA / KUPIĘ ANTYKI / STAROCIE / DZI... (2025.12.14)
Sprzedam:
- Pierogi,uszka recznie lepione,ostatni... (2025.12.12)
Różne:
- Dojazdowy serwis Shoprider, rowerów trójkoł... (2025.12.12)
- SNOP:
› Rada Miejska przegłosowała budżet Jeleniej Góry
2025.12.22 14:29
- WesleyWot:
› Wielkie rozczarowanie w Sułowie
2025.12.19 03:23
- WesleyWot:
› W czwartek losowanie, w niedzielę baraże
2025.12.19 03:20
- WesleyWot:
› Wrzesień w Muzeum Karkonoskim
2025.12.19 03:19
- WesleyWot:
› Jelenia Góra rok po powodzi
2025.12.19 03:18
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.5904 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.2115 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5253 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 4.82 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.1731 |
|
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Bezpieczna droga z radami SpongeBoba
Już w połowie wakacji, a dokładnie 1 sierpnia, rusza ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest ograniczenie liczby wypadków wśród maluchów w ich drodze do przedszkola i szkoły. Kampania o takim wymiarze i formie po raz pierwszy będzie organizowana przez Komendę Główną Policji, Ministerstwo Zdrowia i kanał dziecięcy Nickelodeon."Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba" to ogólnopolska kampania społeczna na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym dzieci, poprzez zabawę i interakcję, wyrabiająca nawyk bezpiecznego zachowania dzieci na drodze w trzech obszarach: dziecko jako pieszy, dziecko jako pasażer auta i dziecko na rowerze.
Kluczem kampanii jest wykorzystanie popularnego bohatera kreskówki SpongeBoba Kanciastoportego znanego widzom kanału dziecięcego Nickelodeon.
Linia kreatywna akcji oparta jest w 100% na interakcji z odbiorcą. Kampania nie ma pouczać lecz w angażujący sposób zmuszać dzieci do myślenia. Zabawa polega na sztuce dokonania prawidłowego wyboru dot. bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Odpowiedzi na zadawane przez SpongeBoba pytania, skonstruowane są w dość humorystyczny sposób, tak by poza merytorycznym przekazem, dzieci miały okazję do robienia tego co lubią najbardziej, czyli śmiania się do łez!
"Interakcja z najmłodszymi to najskuteczniejszy i wiarygodny sposób dotarcia do świadomości dziecka, dlatego też zdecydowaliśmy się na tak unikalną formę przekazu. SpongeBob Kanciastoporty, będąc idolem milionów dzieci, jest dla nich wiarygodny i nie kojarzy się z przymusem, dlatego też wierzymy, że potraktują go jak przyjaciela i poprzez zabawę z nim, nabędą nawyk bezpiecznego zachowania w ruchu drogowym, który na co dzień strzec będzie ich bezpieczeństwa”- komentuje Marta Szwakopf, szefowa kanału Nickelodoen w Polsce.
"Po raz pierwszy w historii polskiej Policji w tak ciekawy dla dzieci sposób chcemy uczyć je o bezpieczeństwie. Rodzicom, nauczycielom i wychowawcom chcemy dać narzędzie, które w prosty, interaktywny dla malucha sposób pozwolą wybrać mu najlepsze, a co za tym idzie najbezpieczniejsze rozwiązanie. Niewątpliwym atutem jest tu bohater kampanii – znana z kreskówek postać SpongeBoba.” – dodaje mł. insp. Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.
Ilość i jakość nośników, które zostaną użyte w kampanii, gwarantują dotarcie do większości dzieci w kraju.
Pierwszy etap akcji obejmie nośniki reklamy zewnętrznej na terenie kraju (300 bilbordów o wymiarach 6m x 3 m i 50 o wymiarach 12 m x 3 m).Drugi etap, który rozpocznie się we wrześniu, to działania prewencyjne oficerów Policji, kampania prasowa i telewizyjna.
Partnerami strategicznymi akcji są wydawnictwo Edipresse reprezentowane przez magazyn "Mamo to ja" oraz firma reklamy zewnętrznej News Outdoor.
Więcej szczegółów dotyczących drugiego etapu kampanii poznamy już 1 września, podczas konferencji prasowej, która odbędzie się w Komendzie Głównej Policji.
KMP JG
Podziel się z innymi:
2010-08-10 16:12
› Odpowiedzialna reakcja ...
2025-12-09
komentarze: 0
› Sylwester 2025: Łobuzy ...
2025-12-08
komentarze: 0
› Jarmark Świąteczny 2025...
2025-12-12
komentarze: 0
› 87-latek potrącony na p...
2025-12-04
komentarze: 0
› Rusza odbudowa linii pr...
2025-12-05
komentarze: 2








MZK JELENIA GÓRA
PKS JELENIA GÓRA
PKP
The:protocol