NO2
18.30
ug/m3
O3
48.30
ug/m3
PM10
13.40
ug/m3
PM2.5
7.80
ug/m3
Pogoda w Jeleniej Górze
zachmurzenie umiarkowane
- WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Sprzedam:
- Sprzedam Peugota 308 SW (2025.08.01)
Różne:
- Wyróżnij swój budynek z elewacyjnie.pl (2025.07.31)
Kupię:
- KUPIĘ ANTYKI - 603 567 304 - SZYBKI KO... (2025.07.30)
Sprzedam:
- EKO GRY XXL dla dzieci OZE - czyste p... (2025.07.30)
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione xl (2025.07.29)
Sprzedam:
- Sprzedam Peugota 308 SW (2025.07.29)
Sprzedam:
- Animacje dla dzieci (2025.07.28)
Różne:
- kompleksowa pomoc w pisaniu prac (2025.07.27)
Sprzedam:
- Pierogi ręcznie lepione (2025.07.27)
Dam pracę:
- Praca przy sieciach wodno-kanalizacyj... (2025.07.23)
- Kibic:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.02 11:45
- Do wyżej:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.02 10:48
- Kolo:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.02 09:06
- Robert:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.02 07:00
- Do wyzej:
› Spore zmiany kadrowe, wygrana w pierwszym sparingu
2025.08.01 23:20
![]() |
dolar amerykański | 1 USD | 3.7536 |
![]() |
euro | 1 EUR | 4.2813 |
![]() |
frank szwajcarski | 1 CHF | 4.5937 |
![]() |
funt szterling | 1 GBP | 4.9398 |
![]() |
korona czeska | 1 CZK | 0.1744 |
Ilość: |
Przelicznik: 0 PLN |
Bezpieczna droga z radami SpongeBoba
Już w połowie wakacji, a dokładnie 1 sierpnia, rusza ogólnopolska kampania społeczna, której celem jest ograniczenie liczby wypadków wśród maluchów w ich drodze do przedszkola i szkoły. Kampania o takim wymiarze i formie po raz pierwszy będzie organizowana przez Komendę Główną Policji, Ministerstwo Zdrowia i kanał dziecięcy Nickelodeon."Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba" to ogólnopolska kampania społeczna na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym dzieci, poprzez zabawę i interakcję, wyrabiająca nawyk bezpiecznego zachowania dzieci na drodze w trzech obszarach: dziecko jako pieszy, dziecko jako pasażer auta i dziecko na rowerze.
Kluczem kampanii jest wykorzystanie popularnego bohatera kreskówki SpongeBoba Kanciastoportego znanego widzom kanału dziecięcego Nickelodeon.
Linia kreatywna akcji oparta jest w 100% na interakcji z odbiorcą. Kampania nie ma pouczać lecz w angażujący sposób zmuszać dzieci do myślenia. Zabawa polega na sztuce dokonania prawidłowego wyboru dot. bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Odpowiedzi na zadawane przez SpongeBoba pytania, skonstruowane są w dość humorystyczny sposób, tak by poza merytorycznym przekazem, dzieci miały okazję do robienia tego co lubią najbardziej, czyli śmiania się do łez!
"Interakcja z najmłodszymi to najskuteczniejszy i wiarygodny sposób dotarcia do świadomości dziecka, dlatego też zdecydowaliśmy się na tak unikalną formę przekazu. SpongeBob Kanciastoporty, będąc idolem milionów dzieci, jest dla nich wiarygodny i nie kojarzy się z przymusem, dlatego też wierzymy, że potraktują go jak przyjaciela i poprzez zabawę z nim, nabędą nawyk bezpiecznego zachowania w ruchu drogowym, który na co dzień strzec będzie ich bezpieczeństwa”- komentuje Marta Szwakopf, szefowa kanału Nickelodoen w Polsce.
"Po raz pierwszy w historii polskiej Policji w tak ciekawy dla dzieci sposób chcemy uczyć je o bezpieczeństwie. Rodzicom, nauczycielom i wychowawcom chcemy dać narzędzie, które w prosty, interaktywny dla malucha sposób pozwolą wybrać mu najlepsze, a co za tym idzie najbezpieczniejsze rozwiązanie. Niewątpliwym atutem jest tu bohater kampanii – znana z kreskówek postać SpongeBoba.” – dodaje mł. insp. Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.
Ilość i jakość nośników, które zostaną użyte w kampanii, gwarantują dotarcie do większości dzieci w kraju.
Pierwszy etap akcji obejmie nośniki reklamy zewnętrznej na terenie kraju (300 bilbordów o wymiarach 6m x 3 m i 50 o wymiarach 12 m x 3 m).Drugi etap, który rozpocznie się we wrześniu, to działania prewencyjne oficerów Policji, kampania prasowa i telewizyjna.
Partnerami strategicznymi akcji są wydawnictwo Edipresse reprezentowane przez magazyn "Mamo to ja" oraz firma reklamy zewnętrznej News Outdoor.
Więcej szczegółów dotyczących drugiego etapu kampanii poznamy już 1 września, podczas konferencji prasowej, która odbędzie się w Komendzie Głównej Policji.
KMP JG
Podziel się z innymi:
2010-08-10 16:12
› Marek Siatrak rezygnuje...
2025-08-01
komentarze: 0
› Spotkanie z ekspertem d...
2025-08-01
komentarze: 0
› Jechał na zakazie, wbre...
2025-08-01
komentarze: 0
› Zatrzymali mężczyznę podejr...
2025-08-01
komentarze: 0
› Senior z Jeleniej Góry ofi...
2025-08-01
komentarze: 0