Startuj z JG24.pl  
Praca Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

PM2.5

14.46

ug/m3

PM10

15.54

ug/m3

O3

63.92

ug/m3

C6H6

0.5

ug/m3

CO

204.76

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 27-02-2021 o godzinie 17:00.
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Czytelnik:
Wyniki sparingów (25-28 lutego)
czas 2021.02.27 17:05

- kibic:
Wyniki sparingów (25-28 lutego)
czas 2021.02.27 16:52

- Marcin.O:
Wyniki sparingów (25-28 lutego)
czas 2021.02.27 16:38

- Gaf:
Wyniki sparingów (25-28 lutego)
czas 2021.02.27 16:37

- Xxx:
Wyniki sparingów (25-28 lutego)
czas 2021.02.27 16:33

Kursy walut
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.7247
euro euro 1 EUR 4.5175
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.1205
funt szterling funt szterling 1 GBP 5.1946
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1727
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN
Dodaj ogłoszenie

Inżynier ds. Administracji Biura

Dział: Dam pracę

ID: 99844

Dodano: 2021.02.09 12:14


Polska firma budowlana z siedzibą w Jeleniej Górze w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier ds. Administracji Biura


Zakres obowiązków:
• przygotowywanie kontraktów produkcyjnych oraz budowlanych
• sporządzanie protokołów budowlanych
• weryfikacja i rozliczanie kontraktów budowlanych
• przygotowywanie i bieżące prowadzenie zestawień dotyczących zaangażowanych zasobów i prowadzonych prac

• bieżące monitorowanie rozliczeń materiałowych, przychodowych, kosztowych kontraktów
• sporządzanie kalkulacji roboczych oraz ilościowe i kosztowe rozliczanie etapów robót
• przygotowywanie raportów

Wymagania:
• ukończone studia inżynierskie
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• dobra znajomość języka angielskiego
• bardzo dobre zdolności analityczne
• rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy

Oferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• konkurencyjne wynagrodzenie
• pracę w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:30
• narzędzia niezbędne do efektywnego wykonywania obowiązków (telefon służbowy, laptop, itp.)
• realną możliwość rozwoju zawodowego
• pracę w zgranym zespole, w międzynarodowym środowisku



Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych jest Regess Sp. z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze 58-500, Bankowa 36. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i usunięcia. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej: www.regess.eu

Przesłanie aplikacji na powyższe ogłoszenie jest równoznaczne z zapoznaniem się z klauzulą i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych.

Telefon: 507923286

E-mail: anna.pastuszko@regess.eu