Startuj z JG24.pl  
Praca Kowary Polityka prywatności Redakcja Kontakt
logowanie
wpisz swój login:
wpisz swoje hasło:
załóż konto
Monitoring jakości powietrza w Jeleniej Górze

CO

159.96

mg/m3

O3

101.95

ug/m3

PM10

5.41

ug/m3

PM2.5

3.57

ug/m3

Dane pomiarowe dla stacji Jelenia Góra. Wartości zostały odczytane dnia 2024-05-19 o godzinie 15:00.

Pogoda w Jeleniej Górze

zachmurzenie duże

20.65°C 1010 hPa 47%
Sportforever sklep sportowy Jelenia Góra
Ostatnie komentarze

- Kibic:
Wyniki 18. kolejki B klasy
czas 2024.05.19 15:55

- Do. 37.3012:
Wyniki 24. kolejki A klasy
czas 2024.05.19 15:53

- Kibice:
Wyniki 18. kolejki B klasy
czas 2024.05.19 15:49

- Juve:
Dwie różne połowy w Bolesławcu
czas 2024.05.19 15:48

- Www:
Wyniki 24. kolejki A klasy
czas 2024.05.19 15:41

Kursy walut (akt. 2024-05-17)
dolar amerykański dolar amerykański 1 USD 3.9363
euro euro 1 EUR 4.2685
frank szwajcarski frank szwajcarski 1 CHF 4.3302
funt szterling funt szterling 1 GBP 4.979
korona czeska korona czeska 1 CZK 0.1725
Waluta:

Ilość:
Przelicznik:
0 PLN

Nowe logo turystyczne Dolnego Śląska

We wrześniu Dolnośląska Organizacja Turystyczna wybrała nowe logo Dolnego Śląska. Wczoraj zostało ono oficjalnie zaprezentowane na konferencji z udziałem marszałka Rafała Jurkowlańca i prezesa DOT, Jarosława Charłampowicza.

Na konferencji marszałek przedstawił też kampanie, które w przyszłym roku będą reklamować Dolny Śląsk. Promocja naszego regionu będzie kosztować ponad 11 milionów zł, aż w 70 proc. sfinansuje ją Unia Europejska.

KAMPANIA PROMUJĄCA DOLNY ŚLĄSK

Projekt zakłada kampanię promocyjną potencjału turystycznego Dolnego Śląska opartą na budowie wyrazistego wizerunku marki regionu. Celem planowanej kampanii będzie wykreowanie silnej marki Dolny Śląsk, utrwalenie pozytywnego jej odbioru, a także trwałej przewagi konkurencyjnej nie tylko w Polsce, ale także za granicą. W konsekwencji zaplanowanych działań oczekiwaną korzyścią jest wzrost dochodów z branży turystycznej w perspektywie najbliższych lat ( trzeba pamiętać, że efekty kampanii miast i regionów widoczne są zazwyczaj dopiero po min.5 latach nieustająco prowadzonych działań promocyjnych!).
W ramach kampanii przewidziane są takie działania promujące region, które zbudują jak najszerszy zasięg w Polsce i w wybranych regionach Europy. Główne działania mają być skupione na emisji spotu w telewizji. Spot reklamowy będzie emitowany:
- w ogólnopolskich stacjach tv o szerokim zasięgu ( np. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 )
- w stacjach niszowych, skierowanych do wybranych grup docelowych (Discovery Chanel, TVN24, TVN Meteo, Polsat Sport, Euro Sport, TVN Style )
- w kinach przed wybranymi premierami kinowymi, stanowiącymi dobrą korelację wizerunkową z emitowanym przez województwo spotem.
Oprócz kampanii telewizyjnej realizowane będą działania na nośnikach zewnętrznych typu outdoor - ma ona na celu wsparcie spotu telewizyjnego i poszerzenie budowania zasięgu kampanii. Ta część kampanii będzie prowadzona w największych polskich miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin i Poznań. Wśród głównych narzędzi promocyjnych tej części kampanii najważniejsze będą citilighty i megaboardy.
Bardzo istotne jest, by kampania promocyjna dotarła do możliwie największej grupy odbiorców. Dlatego dodatkowym wsparciem będą działania w Internecie - zarówno jeśli chodzi o rynek Polski jak i rynki zagraniczne: Niemcy, Słowacja, Czechy, Włochy.
Dodatkowym wsparciem całej kampanii wizerunkowej będzie produkcja materiałów promocyjnych, które będą dystrybuowane podczas imprez odbywających się na terenie województwa dolnośląskiego. Materiały te zostaną zaprojektowane i wyprodukowane w oparciu o wizerunek marki regionu, który oparty będzie na koncepcji związanej z odkrywaniem tajemnic Dolnego Śląska.
Celem ogólnym projektu jest wykreowanie jednolitego wizerunku marki, jako regionu tajemniczego, w którym tak wiele jest jeszcze do odkrycia zarówno w sferze turystycznej jak i kulturowej. Ów klimat tajemniczości kryje się właściwie w każdej dziedzinie życia mogącej być przedmiotem kreowania wizerunku regionu, w którym istnieje niespotykana nigdzie różnorodność: ogromne bogactwo środowiska naturalnego, turystyki, zabytków, kopalin, małych i średnich miast o wielkiej historii, z ciekawymi wydarzeniami kulturalnymi oraz legendami.
Projekt ma na celu wzmocnić świadomości marki wśród jak najszerszej grupie docelowej. Pozwoli to na wejście marki regionu na wyższy poziom marketingowy. Na tym poziomie marka Dolny Śląsk będzie już miała swoją tożsamość i region będzie mógł być jednoznacznie kojarzony z wyjątkowością mającą swoje źródło w eksplorowaniu tajemnic i bogatą ofertą turystyczno-kulturową.
Celem szczegółowym jest także kontynuacja wcześniej przeprowadzonej kampanii produktów turystycznych Dolnego Śląska. Kampania rozpoczęła kształtowanie wizerunku regionu i w chwili obecnej niezbędna jest kontynuacja tego procesu.
Osiągnięcie powyższych celów w dłuższej perspektywie wpłynie na rozwój szeroko pojętej branży turystycznej.
Kampanię rozpoczniemy od emisji spotu TV w Euro Sporcie podczas Pucharu Świata w narciarstwie biegowym w Szklarskiej Porębie. Wszystkie pozostałe działania rozpoczną się od marca 2012 i potrwają do rozpoczęcia EURO 2012.

BUDŻET:
Budżet całkowity projektu - 9 220 000 zł,
dofinansowanie z RPO - 70% wartości - 6 454 000 zł
wkład własny województwa - 1 630 000 zł

PROMOCJA DOLNOŚLĄSKICH TRAS TURYSTYCZNYCH O ZNACZENIU REGIONALNYM
OPIS PROJEKTU:
Projekt zakłada promocję tras turystycznych o znaczeniu regionalnym: Szlaku Zamków Piastowskich, Szlaku Historii i Tradycji Wrocławia, Szlaku Obiektów Dziedzictwa Techniki Przemysłowej, Szlaku Cysterskiego, Szlaku Dolnośląskich Zamków i Pałaców, Głównego Szlaku Sudeckiego im. Mieczysława Orłowicza, Szlaku Doliny Pałaców i Ogrodów Kotliny Jeleniogórskiej, Szlaku Marianny Orańskiej, Szlaku Sanktuariów i Ośrodków Pielgrzymkowych, Dolnośląskiego Szlaku św. Jakuba oraz Szlaku Historycznych Parków i Ogrodów Borów Dolnośląskich. Dwa z nich to trasy europejskie ( Szlak Św. Jakuba oraz Szlak Cysterski) z obiektami kulturowymi i zabytkowymi o szczególnym znaczeniu dla kultury i historii Dolnego Śląska. Obiekty zabytkowe znajdujące się na trasach są wizytówką regionu i świadczą o bogactwie i różnorodności kultury Dolnego Śląska. Wszystkie te trasy nigdy dotąd nie były promowane w tak kompleksowy sposób.
Projekt zakłada szczegółowe opisanie tras turystycznych wraz z zabytkami znajdującymi się na tych trasach oraz wydanie materiałów informacyjnych o trasach i obiektach kulturowych w formie ulotek, broszur, folderów, map i przewodników. W materiałach tych znajdą się materiały fotograficzne, mapy, szkice i opisy obiektów zabytkowych będących podstawową atrakcją tras turystycznych. Materiały te kolportowane będą na targach krajowych i zagranicznych, podczas oficjalnych wyjazdów za granicę, we współpracy z organizacjami turystycznymi, a także podczas uroczystości organizowanych na terenie województwa dolnośląskiego. Wszelkie informacje wraz ze zdjęciami i innymi materiałami umieszczone zostaną w wersji elektronicznej na utworzonym na potrzeby projektu specjalnym serwisie internetowym podlinkowanym pod istniejące serwisy turystyczne o Dolnym Śląsku. Serwis będzie umożliwiał przemieszczanie się po trasach turystycznych i obiektach znajdujących się na nich. Do tego celu zostanie wykorzystany system nawigacji satelitarnej - GPS. Materiały dostępne w serwisie będą bezpłatne. Dzięki temu dostęp do tych danych będzie nieograniczony, a projekt będzie miał znaczny wpływ na podniesienie jakości usług turystycznych i kulturowych w regionie. Ponadto prowadzone będą szerokie działania promocyjne w Internecie (w portalach turystycznych, informacyjnych, społecznościowych - w formie reklam, materiałów sponsorowanych i innych aktualnie dostępnych ze względu na budżet projektu i możliwości technologiczne), co znacznie przyczyni się do szerokiego dotarcia do grupy docelowej projektu. W ramach realizacji projektu promocją objętych zostanie ok. 280 obiektów zabytkowych o szczególnym znaczeniu dla historii i kultury regionu znajdujących się na trasach turystycznych o znaczeniu regionalnym.
W ramach projektu umieszczone zostaną reklamy prasowe w prasie opiniotwórczej i specjalistycznej/branżowej. Grupę docelową odbiorców przedmiotowego projektu promocyjnego stanowią osoby zainteresowane kulturą i sztuką - mieszkańcy Dolnego Śląska, z innych regionów Polski oraz turyści zagraniczni.
BUDŻET:
Budżet całkowity projektu - 2 330 000 zł,
dofinansowanie - 70% wartości - 1 630 000 zł
z tego wkład własny województwa - 700 000 zł.
Kampania w mediach (Internet, prasa - w prezentacji) rozpocznie się także od marca 2012 i będzie dobrym uzupełnieniem - jako kampania produktowa - promocji wizerunkowej)

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Podziel się z innymi:

2011-09-29 16:24

Przybornik
Najczęściej czytane

› Wyniki i tabele po 22. ... czas 2024-05-04
komentarze komentarze: 125


› Wyniki i tabela po 24. ... czas 2024-05-04
komentarze komentarze: 84


› Zestaw par 24. kolejki ... czas 2024-05-13
komentarze komentarze: 89


› Zestaw par 23. kolejki ... czas 2024-05-07
komentarze komentarze: 75


› Zestaw par 25. kolejki ... czas 2024-05-07
komentarze komentarze: 37